پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
پیشنهاد مطالعه چهره‌های فرهنگی برای مطالعه آخر هفته/ از «وسوسه‌ ناممکن» تا «عذاب دوست داشتن»

چهره‌‌های فرهنگی شناخته شده کشور، کتاب‌های «وسوسه‌ ناممکن»، «افراد» و «عذاب دوست داشتن» را برای مطالعه در تعطیلات آخر هفته به مخاطبان پیشنهاد دادند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- با توجه به حجم کتاب‌های منتشر شده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب کتاب مناسب برای مطالعه است. از آنجا که تعطیلات آخر هفته فرصت بسیار خوبی برای هم‌نشینی با کتاب و سرزدن به کتابفروشی و کتابخانه است، ارائه کتاب‌های پیشنهادی چهره‌های شناخته شده فرهنگی و اهل قلم کشور می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب کتاب از سوی مخاطبان باشد.

در این گزارش، کتاب‌های پیشنهادی چند تن از چهره‌‌های فرهنگی و شناخته شده کشور که در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران به معرفی کتاب‌های مورد علاقه خود پرداخته‌اند ارائه شده است تا ضمن آشنایی با علایق این چهره‌های فرهنگی، راهنمای خوبی برای مطالعه باشند.

فراهانی: «وسوسه ناممکن» بهترین اثر در حوزه دموکراسی نقد است
فراهانی: «وسوسه‌ ناممکن» بهترین اثر در حوزه دموکراسی نقد است
بهزاد فراهانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، کتاب «وسوسه ناممکن» نوشته ماریو بارگاس یوسا را برای مطالعه آخر هفته پیشنهاد داد و گفت: این کتاب یک آموزش بسیار آکادمیک و منطقی نسبت به موضوع نقد و دموکراسی نقد ارائه می‌دهد که اتفاقاً از نیازهای روز جامعه ما در این حوزه است.
 

بیابانکی مطالعه مجموعه شعر «افراد» از مهدی اشرفی را پیشنهاد داد
بیابانکی مطالعه مجموعه شعر «افراد» از مهدی اشرفی را پیشنهاد داد
سعید بیابانکی، شاعر و طنزپرداز، کتاب «افراد» نوشته مهدی اشرفی را برای مطالعه آخر هفته پیشنهاد داد و گفت: این کتاب به لحاظ زبان، بسیار نرم، راحت و روان، به لحاظ تصویرسازی شاعرانه بسیار بدیع و به لحاظ کشف و شهودهای جدید، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

 
شجاعی: «عذاب دوست داشتن» اثر عبدالجبار کاکایی را بخوانید
شجاعی: «عذاب دوست داشتن» اثر عبدالجبار کاکایی را بخوانید
سیدعلی شجاعی، نویسنده، کتاب «عذاب دوست داشتن» نوشته عبدالجبار کاکایی را برای مطالعه آخر هفته پیشنهاد داد و گفت: عمده ترانه‌های این کتاب با مضامین عاشقانه سروده شده است و وزن و ساختار سرایش آنها نیز به گونه‌ای است که ابیاتی بسیار کوتاه دارند که می‌تواند برای علاقه‌مندان به شعر بسیار جذاب باشد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها