پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
ارایه مجموعه دو زبانه «نام‌آوران ایران زمین» با 40 درصد تخفیف در شهر آفتاب

مجموعه دوجلدی و دوزبانه «نام‌آوران ایران زمین» شامل معرفی بیش از یک‌هزار و 200 نام‌آور معاصر و پیشکسوت ایرانی با 40 درصد تخفیف از سوی انتشارات عصر گویش بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) مجموعه دوجلدی و دوزبانه «نام‌آوران ایران زمین» نوشته احمد لرستانی،‌ مولف و پژوهشگر که از سوی انتشارات «عصر گویش» منتشر شده در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شده است.

«نام‌آوران ایران زمین» در نمایشگاه کتاب تهران با تخفیف 40 درصدی به بهای 400 هزار تومان عرضه می‌شود.   
مجموعه «نام‌آوران ایران زمین» شامل معرفی بیش از یک‌هزار و 200 نام‌آور معاصر و پیشکسوت ایرانی در عرصه‌هایی مانند علم،‌ ادب، فرهنگ و پزشکی، مهندسی، هنر و ورزش است؛ علاوه بر این معرفی افتخارات بی‌‌بدیل ایران باستان از هشت‌هزار سال پیش تا به امروز در این اثر گردآوری شده است.

از جمله افتخارات علمی ایران باستان می‌توان به ایمپلنت 6 هزار و 500 ساله در ایران،‌ نخستین جراحی جمجمه دنیا و نخستین انیمیشن دنیا در پنج هزار سال پیش،‌ خط کش پنج هزار پیش با دقت یک ملی‌متر، لوح حمورابی، دانشگاه و بیمارستان جندی‌شاپور، رصدخانه مراغه،‌ نخستین رصد‌خانه دنیا،‌ معماری چند ‌هزار ساله ایران،‌ مسجد جامع قزوین و مسجد جامع گناباد‌ اشاره کرد.
 
6 ویژگی این مجموعه دو جلدی دو زبانه می‌توان به جامع بودن و معرفی بیش از یک‌هزار و 200 نام‌آور ایرانی،‌ کارشناسی فهرست‌‌‌ها و انتخاب اسامی هیات‌های کارشناسی در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها،‌ فدراسیون‌ها و انجمن‌های مربوطه و طی نامه‌های رسمی، طبقه‌بندی و فصل‌بندی منحصر به فرد نام‌آوران ایرانی در این کتاب،‌ دو زبانه بودن محتوا، متراکم بودن مطالب،‌ متراکم بودن مطالب و فصل‌های این کتاب و صفحه‌بندی منحصر‌به‌‌فرد و طراحی متمایز فصل‌ها اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها