چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
گزارش شورای کتاب کودک از جشنواره رومی و نمایشگاه بلونیا

شورای کتاب کودک، 5 اردیبهشت 95 گزارش بازدید از موسسه جشنواره رومی، نمایشگاه ‌بین‌المللی کتاب بولونیا 2016 و دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان را به اطلاع علاقه‌مندان می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شورای کتاب کودک یک‌شنبه 5 اردیبهشت 95 در قالب نشستی، گزارش کلی از تعدادی رخداد ادبی را به اطلاع علاقه‌مندان می‌رساند.

در این نشت گزارش سفر نمایندگان شورا به اسلو نروژ و بازدید از موسسه جشنواره رومی (Rumi Festival)، گزارش کلی از دستاوردهای ایران در نمایشگاه ‌بین‌المللی کتاب بولونیا 2016 و  گزارش از جلسه دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) برای اعلام برندگان اندرسن و آساهی 2016 مطرح می‌شود.
 
گزارش سفر نمایندگان شورا به اسلو نروژ، بازدید از موسسه جشنواره رومی (Rumi Festival) و دیگر مراکز مرتبط با ادبیات کودکان بوسیله سحر ترهنده، مریم محمدخانی و دکتر حسین شیخ‌رضایی؛ گزارش کلی از دستاوردهای حضور ایران در نمایشگاه ‌بین‌المللی کتاب بولونیا 2016 توسط علی بوذری و گزارش از جلسه دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) برای اعلام برندگان اندرسن و آساهی 2016 توسط شهره یوسفی ارائه می‌شود.

این نشست روز یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 18:30 در محل کتابخانه تحقیقاتی شورا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها