چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مومنی‌شریف: میزان کمّی آثار در حوزه هنر انقلاب قابل مقایسه با گذشته نیست/ استقبال مردم نشان‌دهنده کیفیت کتاب‌هاست

محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی میزان کمی کتاب‌های منتشر شده در حوزه هنر انقلاب آثار قابل مقایسه با گذشته نیست. از سوی دیگر میزان استقبال مردم هم از این آثار بسیار بیشتر بوده و امروز وقتی کتاب‌های حوزه انقلاب به چاپ‌های متعدد می‌رسد نشان دهنده کیفیت کارهاست.

محسن مومنی‌شریف در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارزیابی کمی و کیفی خود از کتاب‌های منتشر شده در حوزه هنر انقلاب اظهار کرد: ما در این حوزه دو دسته کتاب داریم؛ نخست کتاب‌هایی که درباره هنر گردآوری شده است و بخشی از نیازهای هنرمندان و دانشگاهیان ما را پوشش می‌دهد.

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: طی دو سال اخیر کارهای ترجمه‌ای و تالیفی خوبی درباره هنر انقلاب انجام شده است.

وی به دسته دوم کتاب‌های هنر انقلاب اشاره کرد و گفت: بخش دیگری از این کتاب‌ها، خودشان اثر هنری هستند و می‌توانند از نظرهای مختلف بررسی شوند.

مومنی‌شریف با بیان اینکه میزان کمّی این آثار قابل مقایسه با گذشته نیست، یادآور شد: از سوی دیگر میزان استقبال مردم هم از این آثار بسیار بیشتر بوده است. امروز وقتی کتاب‌های حوزه انقلاب به چاپ‌های متعدد می‌رسد نشان‌دهنده کیفیت کارهاست.

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در سال 93 تقریباً کتاب‌های ما در جشنواره‌های معتبر جایزه گرفتند و به چاپ‌های متعددی رسیدند.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که چه سیاستی را در سال جدید برای افزایش کمی و کیفی کتاب‌های حوزه هنر انقلاب در نظر خواهید گرفت، عنوان کرد: سیاست ما ادامه این راه است و می‌خواهیم با توجه به نیازهای مخاطب و آنچه که در جامعه اتفاق می‌افتد، به تولید و انتشار آثار در این باره اقدام کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها