شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
رونمایی از «نامه اعمال» آغداشلو در موزه هنرهای معاصر

آیین رونمایی از مجموعه هشت جلدی مقالات و گفت‌وگوهای آیدین آغداشلو، جمعه 14 اسفند در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود. آغداشلو از این مجموعه با عنوان «نامه اعمال» خود یاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیين رونمايی از مجموعه هشت‌جلدی مقالات و گفتگوهای آيدين آغداشلو، از ساعت 17، جمعه 14 اسفند با حضور وی و چند تن از بزرگان ادب و هنر ایران در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.
 
این مجموعه شامل بازنشر هفت جلد از کتاب‌های منتشر شده در سال‌های قبل به همراه یک کتاب جدید شامل مجموعه مقالات و نوشتارهای مطبوعاتی منتشر شده آغداشلو از سال 1388 تا 1393، است. کل این مجلدات از سوی انتشارات آبان با همکاری انتشارات دید روانه کتابفروشی‌ها شده‌است.

آغداشلو پیشتر در گفت‌وگوی خود با ایبنا از این مجموعه با عنوان نامه اعمالش یاد کرده بود. برای مطالعه این گفت‌وگو به این نشانی بروید.

آیدین آغداشلو (متولد 1319) نقاش و گرافیست برجسته کشور، سال‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و مطبوعاتی فعالیت کرده است. «تک چهره‌ها: مجموعه نقاشی‌ها»، «از خوشی و حسرت‌ها: برگزیده مقاله‌ها»، «آقا لطفعلی صورتگر شیرازی» و «زمینی و آسمانی: نگاهی به خوشنویسی ایرانی از آغاز تا امروز» نام شماری از کتاب‌های منتشر شده آغداشلو است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها