دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
انتشار 3 فراخوان از سوی فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و موسسات کتابداری (ایفلا)

دبیرخانه ایفلا با انتشار 3 فراخوان مجزا، از علاقه‌مندان و پژوهشگران برای ارسال مقالات مرتبط خود با عناوین «چرایی و چگونگی توسعه سطح آموزش در محل کار»، «نقش شرکا در دنیای جدید پیایند‌ها» و «کتابخانه‌های سازگار با محیط زیست با یکدیگر، برای همه» دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، واحد ارتقاء مستمر متخصصان و توسعه آموزش در محل کار ایفلا فراخوانی تحت عنوان «ایجاد تغییر اساسی در کتابخانه‌ها: چرایی و چگونگی توسعه سطح آموزش در محل کار و ارتقاء متخصصان به صورت مستمر» را منتشر کرد.

دبیرخانه ایفلا از علاقه مندان و پژوهشگران دعوت به عمل می‌آورد تا مقالات خود را پیش از ۲۵ دی ۹۴ به آدرس الکترونیکی mfontanin@gmail.com ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند:
 http: //2016. ifla. org/cfp-calls/continuing-professional-development-and-workplace-learning-section
 
همچنین بخش پیایندهای ایفلا فراخوان ارائه مقاله با عنوان «نقش شرکا در دنیای جدید پیایند‌ها» را نیز منتشر کرد. دبیرخانه این بخش از علاقه مندان و پژوهشگرانی که مقالاتی با موضوعات مرتبط با محور پیایند‌ها از جمله: «دسترسی آزاد»، «ارزیابی»، «کتابخانه‌ها به عنوان ناشران»، «مخازن سازمانی»، «مدل‌های جدید فراهم آوری»، «شرح و نوآوری» و... دارند دعوت به عمل می‌آورد مقالات خود را پیش از اول اسفند ۹۴ به آدرس الکترونیکی mmering1@unl.edu ارسال کنند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به
http://2016.ifla.org/cfp-calls/serials-and-other-continuing-resources-section مراجعه کنند.
 
فراخوان «کتابخانه‌های سازگار با محیط زیست با یکدیگر، برای همه» نیز دیگر فراخوان منتشر شده از سوی ایفلا بوده که طی آن  از پژوهشگران و علاقه مندانی که موضوع مقالات آن‌ها در زمینه بررسی «ساختمان‌های کتابخانه‌های سازگار با محیط زیست»، «خدمات سازگار با محیط پایدار» یا دیگر موضوعات مرتبط با محور فراخوان مقاله باشد، دعوت به عمل می‌آورد تا نسبت به ارسال مقالات پیش از ۲۵ دی ماه ۱۳۹۴ به آدرس الکترونیکی harri.sahavirta@hel.fi اقدام کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند:
http://2016.ifla.org/cfp-calls/environmental-sustainability-and-libraries-sig

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها