دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
​اختتامیه جشنواره «آزاد مثل آزاده» برگزار می‌شود

اختتامیه نخستین جشنواره «آزاد مثل آزاده» با حضور فانی وزیر آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

این جشنواره  با هدف الگوسازی و آشنایی با سبک زندگی آزادگان با موضوعات دفاع از ارزش‌های الهی و ملی، دفاع از ایمان و باورها، دفاع از وطن، شرح صدر و صبر، عزت‌مندی، خلاقیت و ابتکار، دانش و مهارت‌آموزی، وحدت و همدلی و همیاری وغمخواری، مدیریت و رهبری، صمیمیت و برادری، ایثار و فداکاری، امید، نشاط، آرامش، برخورد با تبلیغات رسانه‌ای در اردوگاه و مدیریت مصرف از بهمن ماه ۹۳ آغاز شد و با حدود ۶۰۰ اثر شعر، داستان، نمایشنامه، خاطره و مقاله در ۳۱ مرداد ماه به پایان رسید.

بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه فراخوان از استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، همدان، اصفهان، زنجان، آذربایجان شرقی، فارس و خوزستان است. لازم به ذکر است استان‌های قم، قزوین، اردبیل، مرکزی، گلستان، گیلان، مازندران، لرستان، یزد، خراسان شمالی، کهکیلویه، چهارمحال بختیاری نیز با ارسال آثاری در این فراخوان شرکت کردند.

در این برنامه ضمن معرفی و اهدای جوائز به برگزیدگان و رتبه‌های برتر فراخوان از سه عنوان کتاب نوجوان، اثر نویسنده صاحب نام کودک و نوجوان خانم مهری ماهوتی تحت عنوان: «بچه‌های مرد» و «روزهای پاییزی» و کتاب برگزیده آثار جشنواره« آزاد مثل آزاده» رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است  دبیرعلمی جشنواره، دکتر محمدرضا سنگری که همراه استاد جواد محقق، استاد افشاری اصل و استاد رجبی داوری آثار را به عهده دارند.

اختتامیه نخستین جشنواره «آزاد مثل آزاده» به همت موسسه فرهنگی پیام آزادگان سه شنبه 24 آذرماه در سالن سید الشهدا  در میدان هفت تیر تهران و از ساعت 9 الی 11 برگزار می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها