شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
رونمایی از کتاب «تاریخ دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر» در هفته پژوهش

مهدی احسانیان، معاون پژوهشی دانشگاه خواجه‌نصیر ضمن اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در هفته پژوهش سال جاری گفت: در هفته پژوهش و فناوری امسال علاوه بر حضور در نمایشگاه فن‌بازار و تجلیل از پنج پژوهشگر و نویسنده برتر، از کتاب «تاریخ دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر» رونمایی خواهد شد.

دکتر مهدی احسانیان،‌ معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره برنامه‌های این دانشگاه در هفته پژوهش سال 94 اظهار کرد: برنامه‌‌های دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر در هفته ملی پژوهش و فناوری سال 94 در سه بسته موضوعی شامل حضور در نمایشگاه فن‌بازار،‌ معرفی پژوهشگران برتر و رونمایی از کتاب پیش‌بینی شده است.  
 
وی افزود: دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر همانند سال‌های گذشته با حضور در نمایشگاه فن‌بازار که به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در فضای نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود، آخرین دستاورد‌‌‌های پژوهشی خود را عرضه می‌کند. رونمایی از کتاب «تاریخ دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر» نوشته دکتر حجت‌اله حسینی نیز در آیینی ویژه دوشنبه 30 آذرماه در دانشگاه برگزار خواهد شد.
 
احسانیان درباره کتاب «تاریخ دانشگاه خواجه‌نصیر» توضیح داد: کتاب «تاریخ دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر» شرحی از تاریخچه دانشگاه از زمان تأسیس یعنی 1307 تا سال 1358 است. دانشگاه در سال 1358 با هدف بزرگداشت دانشمند ایرانی خواجه‌نصیر‌الدین طوسی تغییر نام پیدا کرد. سرگذشت دانشگاه تا دوران فعلی نیز در حال تدوین است که در قالب جلد دوم این مجموعه منتشر خواهد شد. نخستین جلد کتاب بعد از نزدیک به دو سال به پایان رسیده است.
 
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر گفت: همزمان با هفته پژوهش و فناوری، از پنج پژوهشگر در شاخه‌‌های نویسنده برتر در تألیف مقاله، کتاب و طرح تحقیقاتی، استادان جوان و پژوهشگر برتر در چهار حوزه به‌صورت ترکیبی تجلیل می‌شود. تلاش شده تا پژوهشگران براساس معیار‌های تخصصی انتخاب و معرفی شوند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها