سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
عضویت رایگان دریانوردان در کتابخانه حسینیه ارشاد به مناسبت روز نیروی دریایی

کتابخانه حسینیه ارشاد، عضویت دریانوردان نیروی دریایی را به مدت سه ماه رایگان می‌پذیرد. این طرح، به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی برگزار می‌شود.

مهسا مهدی‌زاده، مدیر روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: بر اساس طرح تازه این کتابخانه، بنا بر هر مناسبت تقویمی اعضایی را به مدت سه ماه، به صورت رایگان به عنوان عضو کتابخانه می‌پذیریم.

وی با بیان این‌که چنین طرحی از روز کتابدار آغاز شده است، افزود: روز «نیروی دریایی جمهوری اسلامی» دومین مناسبتی است که با هدف بزرگداشت تلاش‌های نیروی دریایی در آب‌های خلیج فارس و صیانت از مرزهای آبی کشور در دوران دفاع مقدس چنین طرحی اجرا می‌شود.

به گفته مهدی‌زاده، نظامیان نیروی دریایی ارتش، از اعضای قدیمی این کتابخانه هستند و کتابخانه حسینیه ارشاد تاکنون دو‌هزار عضو فعال در ماه دارد.
 
کتابخانه حسینیه ارشاد دارای مجموعه غنی از کتاب‌های گویا با فرمت mp3 است که می‌تواند جایگزین مناسبی به جای کتاب‌های چاپی به‌ویژه برای افرادی با شرایط کار ویژه مثل دریانوردان باشد.

«مروارید» نام یکی از مهم‌ترین عملیات‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است و با انجام آن در آذرماه سال 1359 پاسداری دریایی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس کسب و تداوم یافت. به همین مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی نامگذاری شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها