یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
«ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان» رونمایی می‌شود

كتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان» به زبان انگلیسی فردا (دوشنبه ۲ آذر) با حضور نمایندگان اقلیت‌های دینی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین رونمایی از كتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان» به زبان انگلیسی كه به همت مركز گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شده است، با حضور رهبران اقلیت‌های دینی در ایران، اندیشمندان و شخصیت‌های علمی و فرهنگی، فردا (دوم آذرماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برگزار می‌شود.
 
آیت‌الله محمدعلی تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور جهان اسلام، ابوذر ابراهیمی‌تركمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی، دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، اسقف اعظم سیبوه سركیسیان، خلیفه ارامنه تهران و ایران، مارنرسای بنیامین، اسقف كلیسای شرق آشوری، اردشیر خورشیدیان، رییس انجمن زرتشتیان تهران، ماشاله گلستانی‌نژاد، مرجع دینی كلیمیان تهران و برخی از شخصیت‌های دینی و فرهنگی كشوردر این آیین شرکت می‌کنند.
 
این اثر فرهنگی كه با همكاری رهبران اقلیت‌های دینی كشورمان، برای اولین‌بار تدوین و به زبان انگلیسی گردآوری شده است، شامل توضیحاتی درباره تاریخ، مراسم مذهبی و فعالیت‌های اجتماعی همراه با عكس‌های رنگی از زندگی اجتماعی و فرهنگی پیروان ادیان الهی در ایران اسلامی است كه در ۲۸۰ صفحه منتشر شده است.
 
در حاشیه این آیین نمایشگاه عكسی از مراسم مذهبی و دیگر جنبه‌های زندگی اجتماعی اقلیت‌های دینی در ایران برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این آیین می‌توانند ساعت 9 و 30 دقیقه به حسینیه الزهرا (س)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی واقع در بزرگراه رسالت غرب، روبه‌روی در شمالی مصلای امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها