سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
معاون فرهنگی وزیر ارشاد از ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی دیدن کرد

سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه 26 آبان در چهارمین روز از برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی از این نمایشگاه دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر سه‌شنبه 26 آبان در چهارمین روز از برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی و سومین روز بیست و سومین دوره هفته کتاب، از این نمایشگاه بازدید کرد. 

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی با شعار «کتاب دانشگاهی، بنیان توسعه پایدار» (شنبه 23 آبان‌ماه) با حضور همایون امیرزاده، مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در تالار غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به‌کار کرد و تا 27 آبان‌ماه ادامه دارد.
 
10 هزار عنوان کتاب در زمینه علوم‌ کاربردی، چهار هزار عنوان در شاخه علوم پایه، 6 هزار عنوان مرتبط با بخش علوم‌انسانی، پنج هزار عنوان با موضوع علوم‌پزشکی و دندانپزشکی، دو هزارعنوان در حوزه معماری، هنر و شهرسازی، دو هزار عنوان مربوط به علوم کشاورزی، علوم دامی و شیلات، یک‌هزار و 500 عنوان با موضوع کلیات، فرهنگ و زبان خارجه، یک‌هزار و 500 عنوان مرتبط با علوم اداری، دو هزار عنوان در زمینه علوم دینی و قرآنی و دو هزار عنوان کتاب مرتبط با علوم‌ اجتماعی از حدود 200 ناشر در این نمایشگاه عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها