دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
افشای شخصیت خشن و پرخاشگر «هیلاری کلینتون» در کتاب «جنگ بر سر زنان»

«هیلاری کلینتون»، همسر «بیل کلینتون»، رییس جمهوری پیشین امریکا در تلاش است تا در رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری این کشور از خود چهره‌ای نرم‌تر و خنده‌رو ترسیم کند اما انتشار کتابی جدید، نشان می‌دهد که وی برای اعمال خشونت علیه کارمندان، نیروهای مخفی امنیتی و حتی همسر خود استعداد بسیاری دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نشریه «نیویورک پست»، «راجر استون»، تحلیل‌گر سیاسی – راهبردی در کتاب «جنگ بر سر زنان کلینتون‌ها» جزئیاتی را درباره رفتارهای خشن و توهین‌آمیز «هیلاری کلینتون» از دوره فرمانداری «بیل کلینتون» در ایالت «آرکانزاس» برملا کرده است.
 
وی در این کتاب نوشته است: «هیلاری کلینتون ید طولایی در اعمال خشونت علیه همسر خود بیل دارد. او بیل را کتک می‌زده، با اشیاء سخت او را مورد ضرب‌وشتم قرار می‌داده و بر بدن همسر خود چنگ می‌زده است.»
 
این تحلیل‌گر سیاسی – راهبردی که به چهره‌ای جنجالی بدل و به تازگی از ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» خارج شده است، در کتاب خود هم‌چنین درباره شایعات شایان توجهی که درباره «کلینتون‌ها» مطرح شده نیز جست‌وجو کرده است. هرچند اختلافات خانوادگی «هیلاری کلینتون» و همسرش پیش از این نیز موضوع گزارش‌های متعددی شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها