دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
«قرار ملاقات پشت سعدیه» منتشر می‌شود

مجموعه شعر «قرار ملاقات پشت سعدیه» سروده محمدرضا شالبافان، شاعر تا یک ماه دیگر از سوی نشر نیماژ منتشر می‌شود.

محمدرضا شالبافان، شاعر، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: «قرار ملاقات پشت سعدیه» نام مجموعه شعر تازه‌ای است که تا یک ماه دیگر از سوی نشر نیماژ راهی بازار کتاب خواهد شد. این مجموعه شعرهای کلاسیک مرا دربرمی‌گیرد.
 
وی افزود: این دفتر شعر در مجموعه «پازل شعر امروز» به چاپ می‌رسد. شعرهای «قرار ملاقات پشت سعدیه» سروده‌های سال‌های 1382 تا 1392 مرا دربرمی‌گیرد. اغلب شعرهای این مجموعه غزل است و چند رباعی، چهارپاره و دوبیتی نیز در آن به چشم می‌خورد.
 
این شاعر اضافه کرد: شعرهای این مجموعه در جریان غزل متفاوت شکل گرفته که از میانه راه به غزل پست‌مدرن تغییر نام داده است. در واقع این دو جریان امروز با هم ادغام یا به هم نزدیک شده‌اند.
 
شالبافان ادامه داد: اغلب شعرهای این مجموعه در وبلاگ‌ها و فضای مجازی و نشریات مختلف به چاپ رسیده است و بسیاری از همراهان شعر امروز به آن‌ها آشنا هستند اما به هر حال مجموعه مستقلی است که هویت مستقلی دارد و برای خیلی‌ها هم تازگی‌هایی دارد. چاپ این مجموعه در سال 92 بنا به مشکلاتی در وزارت ارشاد به تعویق افتاده بود که امروز آن مشکلات برطرف شده است.
 
شالبافان متولد 1363 اهواز دستیار تخصصی روانپزشکی در تهران است. وی چند سال پیش مجموعه‌های «این منم خط چهارم» و «تا شب نوشت باران» را (که هر دو مجموعه، آثار شعر و داستان دانشجویان علوم پزشکی کشور است) گردآوری کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها