سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
پخش نشست‌ «کتاب‌خوان» کرمانشاه از شبکه آموزش

نوزدهمین نشست‌ «کتاب‌خوان» در استان کرمانشاه، در قالب ویژه برنامه کتاب‌خوان، عصر امروز از شبکه تلویزیونی آموزش پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نوزدهمین نشست‌ به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده «کتاب‌خوان» در استان کرمانشاه که روز یکشنبه بیست و پنجم مرداد در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شده بود، ساعت 20:25 عصر امروز سه‌شنبه هفدهم شهریور از شبکه تلویزیونی آموزش پخش می‌شود.

شبکه تلویزیونی آموزش پیش از این نیز تعدادی از سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» را در در قالب ویژه برنامه کتاب‌خوان پخش کرده است.

سلسله نشست‌های «کتا‍‌ب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتابخوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند.

در این جلسات که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارند.

گفتنی است تاکنون (پایان روز دوشنبه 16 شهریور) 64 برنامه از سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» در سراسر کشور برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها