یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
دوک پارک: با ایجاد کتابخانه‌های گویا به وظیفه شهروندی خود عمل کردیم

دوک پارک، مدیرعامل سامسونگ ایران، در آیین رونمایی از دو محصول جدید شرکت سامسونگ در برج میلاد گفت: مصمم هستیم مانند گذشته به وظایف خود به‌عنوان شهروندی مسئول در ایران، از طریق پروژه‌هایی همچون کمپین کودکان امید که شامل کتابخانه‌های گویا، مدارس هوشمند و آکادمی مهندسی می‌شود، عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) آیین رونمایی از دو محصول جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس با عنوان‌های Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+، پیش از ظهر یکشنبه 8 شهریورماه، در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد. دوک پارک، مدیرعامل سامسونگ ایران اظهار کرد: سامسونگ افتخار می‌کند که با تلفیق انواع فناوری‌ها و ایده‌های منحصر‌به‌فرد، به تعهدات اجتماعی خود جامه عمل می‌پوشاند. ما مصمم هستیم مانند گذشته به وظایف خود به‌عنوان شهروندی مسئول در ایران، از طریق پروژه‌هایی همچون کمپین کودکان امید که شامل کتابخانه‌های گویا، مدارس هوشمند و آکادمی مهندسی می‌شود و همچنین فعالیت‌های زیست‌محیطی و برنامه‌های حمایت از کسب و کارهای خلاقانه، عمل کنیم.
 
وی افزود: تأکید بر این بوده که کتابخانه‌های گویا در استان‌ها و شهرستان‌های کم‌برخوردار ایجاد شوند. بزرگترین هدف این است که الگویی باشیم برای شرکت‌های دیگر که آن‌ها هم حق شهروندی خود را در این زمینه ادا کنند.
 
پارک در ادامه گفت: در یک دهه اخیر، سامسونگ با شرکت‌های ایرانی مختلفی همکاری کرده که نتیجه این مشارکت، توسعه زیرساخت‌های بازار موبایل با دانش روز جهانی، انتقال دانش و فناوری روز دنیا، اشتغال‌زایی و ارائه محصولات و خدمات بهتر به مشتریان ایرانی است.
 
مدیرعامل سامسونگ ایران عنوان کرد: شما اهالی رسانه بیش از دیگران از دستاوردها و موفقیت‌های سامسونگ الکترونیکس در حوزه محصولات الکترونیکی و به‌ویژه موبایل اطلاع دارید. ما به سرعت در حال پیشروی هستیم و نبض بازار گوشی‌های هوشمند دنیا را با پرچم‌دارهای جدید خود همچون گذشته در دست خواهیم داشت. سامسونگ در سال 2011 موفق به ثبت رکورد تولید 300 میلیون دستگاه تلفن همراه شد و یک سال بعد، رهبری بازار تلفن همراه را با بیشترین سهم از بازار جهان، از آن خود کرد. در سال 2014 نیز توانستیم عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات پوشیدنی دنیا را به خود اختصاص دهیم.
 
وی ادامه داد: ما در سامسونگ می‌کوشیم با به‌کارگیری تخصص و تکنولوژی، به تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات ممتاز و برجسته بپردازیم، اما عملکرد موفق و سرعت پیشروی سامسونگ، ما را از ایفای نقش‌های مسئولانه‌مان غافل نکرده است. سامسونگ نه فقط در ایران که در دنیا، فرصت‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 
در ادامه مدیران سامسونگ در ایران، به معرفی قابلیت‌های این دو محصول جدید پرداختند که تجربه واقعی نوشتن و ویرایش متن با قلم S Pen و خواندن کتاب با وضوح بهتر و کمترین آسیب به چشم، از جمله قابلیت‌های جالب این دو محصول است.
 


قابلیت خواندن کتاب‌ و تجربه واقعی نوشتن و ویرایش متن
پرچمدار جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس Galaxy Note5 با ویژگی‌هایی همچون طراحی زیبا و انحنا دار، عملکرد فوق‌العاده، صفحه نمایش بزرگ، قابلیت خواندن کتاب‌های الکترونیک با امکانات ویژه، قلم S Pen و قابلیت چندکاره (Multitasking) ارتقا یافته، گامی بلند در راستای افزایش کارایی گوشی‌های هوشمند است.
 
قلم S Pen این گوشی با قابلیت نوشتن سریع، این امکان را فراهم کرده تا تنها با بیرون آوردن قلم و بدون نیاز به باز کردن قفل دستگاه، بتوان روی صفحه نمایش خاموش یادداشت نوشت و آن‌را ذخیره کرد.
 
به کمک صفحه نمایش 5.7 Quad HD Super AMOLED اینچی این گوشی، تصاویر از کیفیت بالایی برخوردارند. نور صفحه نمایش Galaxy Note5 تغییر می‌کند و در نتیجه تصاویر و متن‌ها در فضاهایی با شدت نور بالا، از جمله تابش نور آفتاب، به‌طور کاملا واضح و درخشان نمایش داده می‌شوند و در یک محیط کاملا تاریک می‌توان مطالعه کرد بدون اینکه آسیبی به چشم وارد شود.
 
لذت استفاده از امکانات چند رسانه‌ای با Galaxy S6 edge+
دیگر محصول جدید شرکت سامسونگ، گوشی هوشمند Galaxy S6 edge+ است که لذت استفاده از امکانات چند رسانه‌ای (Multimedia) را فراهم می‌کند. این گوشی نسبت به مدل قبلی آن دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر است که تصاویری درخشان ارائه می‌کند و خواندن متن و کتاب‌های الکترونیک را سهولت می‌بخشد.
 
این گوشی نیز همانند Galaxy Note5 از پردازنده هشت هسته‌ای با چیپست 64 بیتی بهره می‌برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها