یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
توزیع نامه رهبری به جوانان اروپا در نمایشگاه کتاب چین

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در بیست و دومین دوره نمایشگاه کتاب چین شرکت کرده است، از توزیع نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا در غرفه ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا به زبان چینی تهیه شده و در غرفه ایران در میان جوانان بازدیدکننده توزیع می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه از غرفه ایران استقبال چشمگیری صورت گرفته است؛ حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان، آثار هنری و آثار استاد فرشچیان از جمله کتاب‌هایی هستند که در غرفه ایران با اقبال عمومی مواجه هستند. همچنین کتب دینی ترجمه شده به زبان چینی که با همت رایزنی فرهنگی ایران در پکن و انتشارات جامعه‌المصطفی تهیه شده نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این نمایشگاه علاوه بر معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیش از 300 عنوان کتاب در حوزه‌های دین، تاریخ، کودک و نوجوان، هنر و گردشگری به زبان‌های فارسی، چینی و انگلیسی ارائه کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب چین که از 4 شهریورماه در شهر پکن  برپا شده بود، امروز (8 شهریورماه) به کار خود پایان می‌بخشد. کشور امارات متحده عربی میهمان افتخاری این دوره از نمایشگاه بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها