شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
چکه با «بهترین قصه‌های تصویری دنیا» سراغ کودکان رفت

محبوبه آب‌برین، مدیر روابط عمومی نشر چکه گفت: به تازگی تعدادی کتاب برای بچه‌ها منتشر کرده‌ایم که از جمله آنها می‌توانم به مجموعه هشت جلدی «کره الاغ باهوش» و مجموعه چهار جلدی «بهترین قصه‌های تصویری دنیا» اشاره کنم.

محبوبه آب‌برین مدیر روابط عمومی نشر چکه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  از انتشار تعدادی کتاب جدید برای کودکان خبر داد و عنوان کرد: به تازگی تعدادی کتاب برای بچه‌ها منتشر کرده‌ایم که از جمله آنها می‌توانم به مجموعه هشت جلدی «کره الاغ باهوش» نوشته سیدنوید سید علی اکبر با تصویرگری حمیدرضا بیدغی اشاره کنم. این مجموعه شامل قصه‌های طنز است که برای گروه سنی کودک(پیش دبستانی و اوایل دبستان) نوشته شده و در هر قسمت آن قهرمان اصلی یعنی «الاغک» ماجراهای بامزه‌ای را پشت سر می‌گذارد. این کتاب مصور رنگی است و تصاویر آن می‌تواند در انتقال مفاهیم به مخاطبان مفید باشد.
 
وی ادامه داد: همچنین مجموعه چهار جلدی دیگری با عنوان «بهترین قصه‌های تصویری دنیا» را نیز منتشر کرده‌ایم که عناوین و مشخصات کتاب‌ها عبارت است: «در جست‌وجوی آتلانتیس» با نویسندگی و تصویرگری کالین تامپسون، «حالا نه بچه» با نویسندگی و تصویرگری دیوید مک کین، «پنگوئنی که گم شده بود» با نویسندگی و تصویرگری اولیور جفرز و «گشت و گذار لی لی» نوشته ساتوشی کیتامورا.
 
آب برین توضیح داد: مجموعه «برگزیده قصه‌های تصویری دنیا» برای گروه سنی کودکان تهیه شده و همانطور که از نامش برمی‌آید تمام چهار جلد این مجموعه تصویری است. این مجموعه به انتخاب ماریا نیکولایوا و برای کودکان ایرانی معرفی شده است.
 
وی به کتاب‌های تجدید چاپی این انتشاراتی اشاره کرد و گفت: همچنین تعدادی از کتاب‌هایی را که با استقبال روبه‌رو شده‌اند تجدید چاپ کرده‌ایم که از آن‌جمله می‌توانم به مجموعه سه جلدی مصور رنگی «قصه‌های خرس دانا» برای گروه سنی خردسال اشاره کنم. علاوه بر این مجموعه هشت جلدی مصور رنگی «یک اسم و چند قصه» برای گروه سنی کودک و خردسال و ادامه مجموعه «شاهنامگ» یعنی از جلد هفتم تا دوازدهم را نیز منتشر کرده‌ایم.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها