چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد در آیین اختتامیه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از سفر دکتر سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در آیین اختتامیه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، جواد کارگران گفت: دکتر صالحی سه شنبه هفته آینده به منظور شرکت در آیین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به شهرکرد سفر می‌کند.

وی افزود: آیین اختتامیه این جشنواره سه شنبه 27 مرداد از ساعت 8 صبح در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

کارگران با اشاره به نحوه برگزاری اختتامیه این جشنواره تصریح کرد: این مراسم از ساعت هشت صبح با حضور مسئولان استان و معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز و سپس با برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان به صورت جداگانه ادامه می‌یابد.

وی اظهار کرد: آیین تجلیل از نفرات اول تا سوم هر بخش و اهدای جوایز نیز همان روز در فرهنگسرای شهرکرد برگزار خواهد شد.

کارگران در پایان از تمامی علاقه‌مندان به شعر و ادب دعوت کرد تا در آیین اختتامیه جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی حضور پیدا کنند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده در دهه کرامت برابر با 25 مرداد تا چهارم شهریور سال 1394 در تمام استان‌های ایران و 220 نقطه از جهان برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این جشنواره هم زمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و آیین اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌های این جشنواره می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه 30007888 و شماره تلفن‌های‌ 9-05132283044 به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها