یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
حضور نشر ذکر با 21عنوان کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه قرآن

مدیر روابط عمومی انتشارات ذکر از ارائه 50 عنوان کتاب در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: 21 عنوان از این آثار در حوزه کودک و نوجوان است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مدیر روابط عمومی انتشارات ذکر گفت: امسال (1394) با 50 عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با «قرآن» در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور داریم که 6 عنوان از این آثار چاپ نخست و بقیه تجدید چاپ هستند.
 
محمدمهدی سیدناصری با بیان اینکه 21 عنوان از این کتاب‌ها در حوزه کودک و نوجوان است، اظهار کرد: از جمله آثار چاپ نخست در حوزه کودک و نوجوان می‌توانم به مجموعه «نقاشی خدا» سروده زهرا وثوقی شامل «شعرهای شیرین درباره نماز برای دختران» و «شعرهای شیرین درباره نماز برای پسران» اشاره کنم. این مجموعه در قالب اشعار ساده و کودکانه بچه‌ها را با نماز به عنوان یک فریضه الهی آشنا می‌کند.
 
وی ادامه داد: همچنین کتاب «به رنگ آسمان» نوشته ناصر نادری دربردارنده نیایش‌ها و برگزیده‌ای از دعاها برای کودکان نیز ازجمله آثاری است که برای آشنایی بیشتر بچه‌ها با آموزه‌های دینی در این نمایشگاه عرضه کرده‌ایم.
 
سیدناصری اضافه کرد: علاوه بر این، کتاب‌ «شناخت‌شناسی از دیدگاه قرآن و حدیث» نوشته سیدکاظم ارفع و مجموعه اشعار عاشورایی «شراب سرخ» نوشته محسن رشید نیز از جمله آثار چاپ نخست است که از سوی نشر ذکر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارائه شده‌اند.
 
وی در ادامه به سرگرمی‌های قرآنی برای کودکان اشاره کرد و گفت: به دلیل جاذبه بازی‌ها و سرگرمی‌های آموزشی برای کودکان، پازل آموزشی نماز، پازل پیامبران با عزم و اراده بزرگ و پازل راه کمال و سعادت را نیز برای مخاطبان عرضه کرده‌ایم.
 
مدیر روابط عمومی انتشارات ذکر درپایان درباره میزان استقبال از نمایشگاه این دوره قرآن کریم گفت: میزان استقبال از نمایشگاه امسال و فروش آثار نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است که از جمله دلایل آن می‌توان به نامناسب بودن مکان نمایشگاه و بی‌اطلاعی مردم از برگزاری آن اشاره کرد. همچنین به موازات این نمایشگاه، نمایشگاه دیگری مرتبط با موضوعات قرآنی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شده که سبب کاهش فروش کتاب‌های ما شده است.
 
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از چهارشنبه(سوم تیرماه) مصادف با هفتم ماه رمضان تا پایان این ماه مبارک از ساعت 19 تا 24 در باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها