یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
روایت خدمت سربازی جوانی در «نُه مرگ» خلاصه شد

کتاب «نُه مرگ» از مجموعه کتاب‌های قفسه آبی، به قلم هادی معصوم‌دوست از سوی نشر چرخ منتشر شده است؛ این اثر زندگی جوانی را روایت می‌کند که محل خدمت‌ سربازی‌اش، شهر دورافتاده‌ای است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «نُه مرگ»  عنوان کتابی است که به روایت زندگی جوانی می‌پردازد که برای خدمت‌سربازی به جای پرت و دورافتاده‌ای به نام «نه مرگ» تبعید شده و آدم‌هایی که در آنجا زندگی می‌کنند به نوعی با گذشته این جوان در ارتباط هستند.
 
«از جایم بلند شدم، زیر بغلش را گرفتم و از خرابه بیرون زدیم. هوای دم کرده بیرون کمی حالم را جا آورد. به یک باره صدای انفجار، زیر پای‌مان را لرزید. یاوری به شنیدن صدا عکس‌العملی نشان نداد ولی من باز هم کف زمین دراز کشیدم و سرم را بردم بین دست‌هایم. صدا آرام گرفت و دوباره سکوت. از کف زمین بلند شدم و یاوری را پشت سرم کشیدم. باز هم فقط صدای شلپ شلپ پاهای‌مان توی گِل، به پشت سر نگاه کردم. نور مهتاب افتاده بود روی شیشه‌های عمارت و بازتابش برمی‌گشت به صورتم.....» این جملات برگرفته از متن کتاب «نُه مرگ» است.
 
نخستین چاپ کتاب «نُه مرگ» اثر هادی معصوم‌دوست، با شمارگان هزار نسخه، 179 صفحه، به بهای 12 هزار تومان از سوی انتشارات چرخ راهی بازار نشر شده است.

هادی معصوم دوست، داستان‌نویس و مستندساز است. از دیگر کتاب‌های منتشر شده او می‌توان به داستان بلند «به شیوه کیان فتوحی» اشاره کرد.
 
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها