دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
1400 عکس برای حضور در مسابقه عکاسی بخش هنری نمایشگاه قرآن بررسی شد

بیش از هزار و 400 عکس برای حضور در مسابقه عکاسی به دبیرخانه بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علی ثابت مدیر کمیته هنری و میراث فرهنگی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در این باره بیان کرد: بیش از هزار و 400 عکس برای حضور در مسابقه از سوی عکاسان به دبیرخانه بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارسال شده است.

علی ثابت اظهار کرد: هیأت داوران بخش عکس متشکل از حسن غفاری دبیر کمیته، مسعود زنده روح، جاسم غصبانپور و افشین شاهرودی پس از چندین ساعت نشست و بحث کارشناسی از بین هزار و 400 آثار رسیده به این بخش 40 عکس را برای حضور در جشنواره عکس بخش هنری نمایشگاه  انتخاب و معرفی کردند.

مدیر کمیته هنری و میراث فرهنگی نمایشگاه اشاره کرد: آثار منتخب در ابعاد مشخص چاپ و به صورت تابلو در غرفه عکس بخش هنری نمایشگاه برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته خواهند شد.

ثابت در پایان افزود: اسامی نفرات برتر عکاسی 21 تیرماه اعلام خواهد شد.

 در فراخوان مسابقه عکاسی قید شده بود که عکاسان، برای شرکت در این مسابقه باید محورهای اخلاق و معنویت و مفاهیم قرآنی را در زندگی روزمره­ مردم و آیینها و مراسم مذهبی ــ ماننداعیاد٬ سوکواری‌ها٬ جشن‌ها و نیایشها ــ و نیز فرهنگ عامه­ مردم مدنظر قرار دهند و همچنین به فضاها و معماری اسلامی بپردازند به طوری که در عکس‌های آنان صفات قرآنی نمود داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها