چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
رونمایی کتاب «سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه» با حضور وزیر امور خارجه

نشست «بررسی راهکارهای گسترش آثار علوم سیاسی و همکاری با ناشران بین‌الملل (به همراه رونمایی از کتاب سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه)» چهارشنبه 24 اردیبهشت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) نشست «بررسی راهکارهای گسترش آثار علوم سیاسی و همکاری با ناشران بین‌الملل (به همراه رونمایی از کتاب سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه)» امروز (چهارشنبه، 24 اردیبهشت 94) در سرای اهل قلم بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.
 
در این نشست که به پیشنهاد معاونت امور پژوهشی مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌الملل برپا می‌شود، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و مؤلفان حضور خواهند داشت.
 
نشست «بررسی راهکارهای گسترش آثار علوم سیاسی و همکاری با ناشران بین‌الملل (به همراه رونمایی از کتاب سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه)» از ساعت 17 و 15 دقیقه تا 18 و 45 دقیقه در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب واقع در طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود.
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» تا 26 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) میزبان کتاب دوستان است. 
 
 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها