یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
«نرم‌افزار آموزش زبان رزتا استون» در بازار نشر الکترونیک

نرم‌افزار آموزش زبان ترکی استانبولی و اسپانیایی «رزتا استون» از سوی انتشارات «نرم‌گستر»‌ به بازار نشر الکترونیک عرضه شد.

مهندس امیر جهان‌تیغ،‌ مدیرمسئول انتشارات «نرم‌گستر» در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره ارائه «نرم‌افزار آموزش زبان رزتا استون» اظهار کرد: زبان‌آموز، با استفاده از «نرم‌افزار آموزش زبان رزتا استون» به‌صورت تعاملی به فراگیری زبان می‌پردازد. گروه مهندسی «نرم‌گستر»‌ طرح درس هفت زبان این مجموعه را به فارسی برگردانده‌اند.
 
وی با اشاره به ترجمه هفت طرح درس مجموعه «رزتا استون» افزود: هفت درس این مجموعه که برای کاربر ایرانی آماده شده، شامل انگلیسی (در دو لهجه آمریکایی و انگلیسی)‌ فرانسه،‌ آلمانی، اسپانیایی، عربی،‌ ترکی‌ استانبولی و ایتالیایی‌ است‌. نسخه آموزشی دو زبان ترکی استانبولی و ایتالیایی نیز در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.        
 
جهان‌تیغ درباره برنامه‌‌های آتی انتشارات «نرم‌گستر» گفت: نخستین مجموعه این نرم‌افزار در زمستان سال 91 به بازار عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ مربوط به زبان‌‌های روسی،‌ چینی،‌ سوئدی و کره‌ای این مجموعه را به‌زودی از بازار نشر تهیه کنند.
 
مدیرمسئول انتشارات «نرم‌گستر» در تشریح استفاده کاربران و زبان‌آموزان از نرم‌فزار «رزتا‌‌ استون» اظهار کرد: کاربران این نرم‌افزار در ابتدا چهار مهارت خواندن،‌ گوش کردن،‌ مکالمه و نوشتن را می‌آموزند. گام بعدی به آموزش فراگیری واژگان،‌ آزمون لهجه کاربران،‌ دستور زبان و درک مطلب اختصاص دارد. ویژگی اصلی این نسخه، آزمون املاء از کاربران است.
 
وی ادامه داد: افراد بالای پنج سال می‌توانند از این نرم‌افزار در دو سطح مبتدی و پیشرفته استفاده کنند. نرم‌افزار «رزتا استون» قابلیت نصب روی همه سیستم‌‌عامل‌ها را دارد.
                              

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها