دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
حضور سوره سبز با 150 کتاب و 40 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب

انتشارات سوره سبز با 150 عنوان کتاب و 40 درصد تخفیف در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.

محسن صادق ‌نیا، مدیر انتشارات سوره سبز به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این انتشارات با 150 عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به انتشار کتاب «اطلس نبرد‌های ماندگار» برای چهلمین‌ بار، افزود: بهای پشت جلد این کتاب 300 هزار ریال است اما در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تخفیف 50‌درصدی به فروش خواهد رسید. «اطلس نبرد‌های ماندگار» از کتاب‌های مرجع حوزه علوم نظامی محسوب می‌شود.

مدیر انتشارات سوره سبز همچنین از در نظر گرفتن تخفیف 40 درصدی برای تمامی آثار انتشارات سوره سبز در روز‌های بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: برای این روز‌ها آیین رونمایی از آثار انتشارات را در نظر نگرفته‌ایم و تصمیم داریم از کتاب‌های تازه‌نشر به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) رونمایی کنیم.

وی ادامه داد: امسال کوشیدیم غرفه بزرگی برای انتشارات در نظر بگیریم و قرار است مانند دو سال گذشته بخشی برای طرح هدیه کتاب به مراجعان در نظر گرفته شود.

مدیر انتشارات سوره سبز درباره این طرح توضیح داد: در این طرح، هر یک از مراجعان در ازای خرید یک عنوان کتاب، یک اثر هم به عنوان هدیه دریافت خواهد کرد. برای بخش هدیه انتشارات سوره سبز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، 20 عنوان کتاب مشخص در نظر گرفته‌ایم.

صادق ‌نیا با بیان این‌که نویسندگان کتاب‌های انتشارات سوره سبز در غرفه این انتشارات حضور خواهند داشت، افزود: ارتباط خوبی میان تمام مجموعه انتشاراتی سوره سبز حاکم است و در روز‌های برپایی نمایشگاه، تمامی این مجموعه شامل ویراستار، طراح جلد و نویسندگان آثار درغرفه، حضور و همکاری خواهند داشت.

مدیر انتشارات سوره سبز درباره احتمال برگزاری آیین‌های نقد و بررسی کتاب‌های انتشارات سوره سبز در روز‌های برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تمرکز بیشتر ما در روز‌های نمایشگاه برعرضه آثار است اما در آینده قصد داریم با همکاری فرهنگسرای گلستان، برنامه‌هایی برای نقد و بررسی آثار منتشر شده سوره سبز برگزار کنیم.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت 1394 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها