سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
عرضه ویرایش جدید کتاب وزیر علوم در نمایشگاه کتاب

سیدامین امامی‌زاده، مدیرمسئول انتشارات «رویان‌پژوه» باتشریح برنامه‌های این انتشارات برای بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ویرایش جدید کتاب دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی عرضه می‌شود.

سيدامين امامی‌زاده، مدیرمسئول انتشارات «رویان‌پژوه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره نحوه حضور «رویان پژوه» در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در مجموع 185 عنوان کتاب تخصصی در حوزه دندانپزشکی و پزشکی شامل 70 چاپ نخست که جزو معتبرترین منابع روز دنیاست، از سوی انتشارات رویان‌پژوه در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به برخی عنوان‌های تازه‌های نشر رویان‌پژوه افزود: در حوزه دندانپزشکی «دندانپزشکی ترمیمی سامیت» ویرایش 2014، «بی‌حسی موضعی در دندانپزشکی» تألیف و ترجمه  دکتر مسعود یغمایی از جمله این کتاب‌ها است. در حوزه پزشکی «سیستم‌های حوادث بیمارستان HICS»  از منابع توصیه شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «گردشگری پزشکی» نوشته دکتر لیلا سلمانی و کتاب «همه‌گیرشناسی کاربردی» نوشته حسین ملک‌افضلی و کیومرث ناصری از دیگر کتاب‌‌های رویان‌پژوه در نمایشگاه کتاب اردیبهشت‌ماه 94 است.
 
ناشر برگزیده بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشگاهی ادامه داد: رونمایی از چهار عنوان کتاب جدید دانشگاهی در حوزه پزشکی در نمایشگاه امسال، از برنامه‌های جانبی رویان‌پژوه است.
 
امامی‌‌زاده با اشاره به عرضه برترین‌ منابع «رویان‌پژوه» در نمایشگاه کتاب تهران گفت: کتاب‌های «غشای سد کننده در جراحی‌های رژنراتیو پریودونتال و ایمپلنت» نوشته دکتر مهرداد لطف‌آذر، اثر برگزیده بیست و سومین دوره کتاب سال دانشگاهی، «اصول دندانپزشکی ترمیمی سامیت» ترجمه دکتر اعظم ولیان و «اکلوژن در دندانپزشکی ایمپلنت» نوشته دکتر ساسان رسایی‌پور و دکتر صفورا قدسی، از برترین‌های چهاردهمین دوره جشنواره علمی - پژوهشی دندانپزشکی شهيد هدايت، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهند شد.
 
این ناشر تخصصی کتاب‌های پزشکی و دندانپزشکی افزود: ویرایش جدید کتاب «اطلس کاربردی مراقبت مجرای تنفسی» ترجمه مشترک دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم تحقیات و فناوری و دکتر هادی قنبری، متخصص گوش و حلق و بینی که در سال 91 چاپ نخست آن به بازار عرضه شده بود، در نمایشگاه امسال ارائه خواهد شد.  
 
وی درباره پیش‌بینی استقبال مخاطبان از کتاب‌های انتشارات «رویان‌پژوه» در نمایشگاه گفت: به‌نظر می‌رسد استقبال از نمایشگاه از سال گذشته بیشتر باشد. در نمایشگاه بیست و هفتم با کاهش خرید مواجه بودیم، در صورتی‌که امسال از دانشگاه‌ها فهرست‌های بلندی برای سفارش‌ها دریافت کرده‌ایم.
 
مدیرمسئول انتشارات «رویان‌پژوه» درباره ارتباط با ناشران خارجی تاکید کرد: رعایت حق کپی‌رایت برای منابع اصلی‌مان، از سیاست‌های مهم «رویان‌پژوه» در سال جدید است و انتشار کتاب‌های‌ «ضرورت ارتودنسی تشخیص و طراحی درمان» و «دندانپزشکی کودک و نوجوان مک دونالد» که از سوی انتشارات «الزویر» منتشر شده با مجوز ناشر اصلی ترجمه و منتشر شده‌اند. وجود تحریم‌ها، مانع برقراری ارتباط مؤثر بین ناشران ایرانی با ناشران مطرح بین‌‌المللی است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 16 تا 26 اردیبهشت 94، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان اهالی و دوستداران کتاب خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها