شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
چاپ 35 عنوان كتاب تخصصی انگليسی در انتخاب روز

مدیر انتشارات انتخاب روز از چاپ 35 عنوان کتاب تخصصی انگلیسی در این انتشارات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم ، علیرضا الهامی با اشاره به این‌که فعالیت خود را از سال 81 با یک مغازه کتابفروشی در پاساژ قدس قم آغاز کرده است اظهار كرد: در سال 89 درخواست انتشارات را به اداره کل فرهنگ و ارشاد دادیم و بعد از گرفتن مجوز در سال 90 به طور جدی فعالیت خود را در زمینه چاپ کتاب آغاز کردیم.

وی ادامه داد: پیشرفت ما به گونه‌ای بود که در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور داشتیم و اکنون برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب قم شرکت کردیم.

مدیر انتشارات انتخاب روز از چاپ 35 عنوان کتاب تخصصی انگلیسی در این انتشارات خبر داد و عنوان کرد: با آزمون و خطا به مولف و مترجم دلخواه خود می‌رسیم. در گذشته با آقای قلندری، کارشناس ارشد تخصصی مترجمی زبان کار می‌کردیم اما در حال حاضر که کتاب‌های جدید خود را به چاپ رسانده یا می‌خواهیم چاپ کنیم با آقای دکتر محمد جواد انصاری همکاری داریم.

الهامی با بیان این‌که بیشتر کتاب‌های این انتشارات آموزش زبان انگلیسی است عنوان كرد: در کارهای خود حساسیت زیادی داریم تا اشکالی در ترجمه کتب نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در زمینه ترجمه کتاب‌های دینی و حوزوی در این انتشارات کاری انجام گرفته یا خیر؟گفت: کار در این حوزه اتفاق خوبی است ولی ما بیشترین تمرکز خود را روی مسائل آموزشی گذاشته‌ایم و خوراک کلاس‌های آموزشی زبان را تامین می‌کنیم.

مدیر انتشارات انتخاب روز توضیح داد: تقریبا 15 جلد از کتاب‌هاي خود را با شمارگان سه تا پنج هزار جلد چاپ کردیم که اين كتاب‌ها با استقبال خوبي روبه‌رو شده است.

الهامی اضافه کرد:  چاپ برخی کتاب‌های ما از سال 91 تاکنون به مرز 10 هزار جلد رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها