دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
حضور پر رنگ ناشران قم در نمایشگاه قرآن و عترت کرمان

نمایشگاه علوم قرآنی تحت عنوان قرآن و عترت، با حضور پررنگ ناشران قمی از ۸ تا ۱۸ بهمن ماه در حسینیه ثارالله شهر کرمان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سیدرضا کریمی مدیر انتشارات نسیم حیات در شهر قم، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در شهر کرمان و حضور پر رنگ ناشران قم در این نمایشگاه، اظهار کرد: به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، نمایشگاه علوم قرآنی در حسینیه ثارالله شهر کرمان، از ۸ بهمن ماه دایر شده و تا ۱۸ این ماه فعال است. 

وی افزود: در این نمایشگاه علوم قرآنی، فعالان فرهنگی و قرآنی و همچنین ناشران فعال در حوزه قرآن و عترت، شرکت دارند و به همین دلیل برخی ناشران استان قم که در این حوزه فعالیت‌های خوبی داشتند، به نمایندگی از استان قم در این نمایشگاه، فعال هستند. 

مدیر انتشارات نسیم حیات گفت: انتشارات نسیم حیات نیز به عنوان یکی از ناشران فعال استان قم به ویژه در بحث کتاب‌های دینی و علوم قرآنی، به نمایندگی از استان قم در این نمایشگاه حضور دارد و به عرضه حدود هزار نوع کتاب به مخاطبان پرداخته است. 

وی گفت: این انتشاراتی، کتاب‌های قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را با ۵۰ درصد تخفیف به مشتریان ارائه کرده و علاوه بر آن، طرح اهداء رایگان کتاب به مبلغ ۱۰ میلیون تومان را در دستور کار دارد؛ به نحوی که به هر یک از مشتریانی که از غرفه انتشارات نسیم حیات خرید کنند، دو جلد از کتاب‌های طرح ملی قرآن در خانه را به صورت رایگان اهداء می‌کند. 

کریمی با بیان این‌که حدود ۱۸۰ غرفه از سراسر ایران در نمایشگاه علوم قرآنی کرمان فعال هستند، گفت: استقبال خوب مردم کرمان از محصولات فرهنگی و به ویژه کتاب‌های ارائه شده توسط ناشران مختلف، نشان می‌دهد مردم کرمان، مردمی با فرهنگ و دانش دوست هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها