دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
نمایشگاه مجازی کتابخانه های عمومی شهرداری تهران

نمایشگاه مجازی کتابخانه های عمومی شهرداری تهران، فهرستی از آثار موجود در کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که به مناسبت دهه فجر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از  روابط عمومی مدیریت امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انقلاب اسلامی حرکت  عظیمی است که تمام شاخص های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور و منطقه را تحت الشعاع خویش قرار داده و بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) به عنوان پرچم دار این حرکت عظیم نقش راهنما و هدایت گر  را برای انسان ها و نسل های مختلف که آشنایی با انقلاب دارند به عهده دارد.

یکی از بهترین و سهل الوصول ترین راه های دسترسی نسل های انقلاب به آرمان ها و ارزش های امام (ره) مطالعه کتاب های موجود در این زمینه است و استقبال جامعه مخاطب از این کتاب ها و تیراژ بی سابقه برخی از آثار تا بیش از یکصد بار تجدید چاپ نشان دهنده میزان علاقه مندی به این حوزه و ظرفیت های موجود در میان مخاطبان آن است و خانواده‌هایی که دغدغه تربیت فرزندانی خودساخته با روحیه و معتقد به ارزش ها را دارند نباید از مطالعه آثار مرتبط با انقلاب اسلامی و امام (ره) و معرفی این آثار به فرزندان شان غفلت کنند.

مدیریت امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حمایت از آثار تولید شده در حوزه انقلاب اسلامی و ولایت را به عنوان یکی از اصلی ترین رویکردهای این مدیریت در تهیه منابع کتابخانه ای می داند. آن چه که در این نمایشگاه مجازی معرفی شده است، فهرستی از آثار موجود در کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و با توجه به سیاست سازمان در یکپارچه سازی خدمات کتابخانه ها تمامی اعضا می توانند به این منابع دسترسی پیدا کنند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دارای 82 کتابخانه در سطح مناطق شهر می باشد که اطلاعات کتابخانه ها از طریق پورتال امور کتابخانه های به آدرس www.tlib.ir  قابل دسترسی است.


 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها