شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
آغاز ثبت نام پنجمین نمایشگاه چاپ دیجیتال از اول بهمن ماه

مدیر اجرایی نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی از آغاز ثبت نام پنجمین دوره این نمایشگاه از اول بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)  جلال ذکایی درباره پنجمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» اظهار کرد: این نمایشگاه از پنجم تا هشتم خرداد سال 94 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. به گفته مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی»، ثبت‌نام در این نمایشگاه از اول بهمن سال جاری شروع خواهد شد.

وی درباره تغییراتی که در زمان برپایی این نمایشگاه رخ داده گفت: به دلیل اینکه ماه مبارک رمضان درست 20 روز بعد از برپایی پنجمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» آغاز می‌شود و برای اینکه شرکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه فرصتی داشته باشند تا به کارهای بازاریابی بعد از نمایشگاه بپردازند، نمایشگاه چاپ دیجیتال را در 5 خرداد برپا خواهد شد.

جلال ذکایی‏، مدیر مجموعه فرهنگی ترنج درباره برنامه‌های جنبی پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ دیجیتال گفت : قصد داریم در برپایی این نمایشگاه دوره‌های نشست تخصصی با همکاری و مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی شماره 5 برگزار کنیم. این واحد دانشگاهی به تازگی در بسیاری از فعالیت های صنعت چاپ کشور فعالت موثر داشته است.

در این دوره از نمایشگاه 46 شرکت داخلی و خارجی حضور خواهند داشت که عمده این شرکت‌کنندگان نماینده شرکت‌های خارجی بودند که در ایران نمایندگی داشته و به عرضه کالاها، محصولات و ماشین‌آلات چاپ دیجیتال مشغول بوده‌اند.

 چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی 27 خرداد سال 93 با حضور محمودرضا برازش، مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی نیکو سخن، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران، رؤسای اصناف چاپخانه‌داران و جمعی از اهالی صنعت چاپ کشور در هتل المپیک تهران افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها