سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
اختتامیه سومین جشنواره مجازی کتابخوانی برگزار می شود

دبیر سومین جشنواره کتابخوانی مجازی از مراسم اختتامیه و تجلیل از یکصد برگزیده این جشنواره در چهارم دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای عطار ، حسن آذری دبیر سومین جشنواره مجازی با اعلام این خبر افزود: سومین جشنواره مجازی کتابخوانی از دهم شهریورآغاز شد و تا 30 آبان مهلت ارسال آثار بود. در این دوره بیش از 2300 پاسخنامه به سایت جشنواره ارسال شد که پس از داوری اولیه بیش از 700 نفر به مرحله داوری نهایی راه پیدا کردند.

وی افزود: این جشنواره به رمان های ادبی و فاخر ایران و جهان اختصاص دارد و سوالات مسابقه با موضوع مهربانی، صبر، خانواده، جامعه وسایر مفاهیم انسانی مطرح شده است.

آذری با بیان اینکه در این جشنواره 100 نفر با اهدای لوح و جوایز نقدی مورد تقدیر قرار می گیرند ، اظهار داشت : در این جشنواره هم چنین از 150 نفر از وبلاگ نویسان که عنوان همکار افتخاری این جشنواره را پذیرفته و بنر یا خبر جشنواره را در وبلاگ ها یا سایت های خود قرار داده اند قدردانی می شود.
به گفته وی سایت جشنواره کتابخوانی در این دوره بیش از 70هزار بار مورد بازدید قرار گرفته و در مجموع سه دوره برگزاری ، آمار بازدید از سایت جشنواره به بیش از 275 هزار رسیده است. هم چنین در طول سه دوره برگزاری این جشنواره بیش از 10هزار پاسخنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

آذری در باره سایر بخش های اختتامیه جشنواره اظهار داشت: مراسم اختتامیه شامل قسمت های متنوعی همچون سخنرانی میهمانان مدعو، جشن امضا با حضور نویسندگان مطرح، شعر طنز، اجرای گروه های هنری، اهدای هدایای برندگان ، قرعه کشی و اهدای جوایز به حاضران و همکاران افتخاری ، اهدای بسته ها و هدایای فرهنگی به کلیه شرکت کنندگان می باشد.

وی همچنین از شرکت کنندگان، ثبت نام کنندگان و همکاران افتخاری درخواست کرد با مراجعه به سایت جشنواره به آدرسwww.library.ir پیشنهادات خود را ثبت و فرم نظرسنجی را تکمیل کنند.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره کتابخوانی مجازی پنج شنبه 4 دی ماه از ساعت 14 به نشانی خیابان شریعتی ، نرسیده به پل سید خندان ، بوستان اندیشه، فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 55718143 تماس بگیرند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها