یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
فراخوان جشنواره شعر و داستان جوان سوره با محور مفاهیم ارزشی و  انقلاب اسلامی

سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره با محور محورهای «ارزش‌های دینی»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خانواده الگوی ایرانی اسلامی» و «بیداری و اخوت اسلامی» اردبیهشت ۹۴ در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایرن( ایبنا) سیزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره در بخش‌های داستان كوتاه بزرگسال، داستان كوتاه كودك و نوجوان، شعر كودك و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر كلاسیك و ترانه و سرود با موضوع آزاد برگزار می‌شود.

علاقه مندان می تواند در بخش شعر حداكثر ۶ اثر و در بخش داستان ۳ اثر را ارائه كنند و حداكثر سن شركت كنندگان تا زمان برگزاری جشنواره نیز ۳۰ سال تمام تعیین شده است (متولدان ۱۳۶۴/۲/۳۰به بعد).

به راه یافتگان مرحله پایانی جشنواره در صورت حضور و شركت در كارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی علاوه بر كمك هزینه ایاب و ذهاب مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال تعلق خواهد گرفت.

آخرین مهلت ارسال آثار تا۱ اسفند ماه ۱۳۹۳ و زمان برگزاری جشنواره نیز اردیبهشت ۱۳۹۴اعلام شده است و هنرمندان می توانند پس از ثبت نام اینترنتی در جشنواره آثار خود را به نشانی: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همكف، دبیرخانه مركزی جشنواره‌ها ارسال كنند.

 ثبت نام و دریافت كد رهگیری تنها از طریق سایتwww.artfest.ir میسر خواهد بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها