پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
امین زندگانی مطالعه مجموعه کتاب‌های «دامیز» را توصیه کرد/ «تجسم خلاق» را برای خواندن در دست دارم

امین زندگانی، بازیگر سینما مطالعه مجموعه کتاب‌های «دامیز» را به علاقه‌مندان به کتاب توصیه کرد و گفت: هر کس می‌تواند بنا بر نیاز روحی خود از یک یا چند عنوان کتاب این مجموعه کاربردی استفاده و با تهیه این کتاب‌ها، نیاز مطالعاتی خود را تا پایان سال تأمین کند. اکنون درحال خواندن کتاب «تجسم خلاق» از این مجموعه هستم.

امین زندگانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره کتاب پیشنهادی خود برای مطالعه مخاطبان، عنوان کرد: این اواخر به دلایلی مشغول مرور کتاب‌های حوزه تخصصی بازیگری هستم و قصد دارم روی این کتاب‌ها کار کنم؛ به همین دلیل حدود 14 کتاب از مجموعه کتاب‌های «دامیز» در حوزه هنرهای نمایشی را خریدم و در حال خواندن آنها هستم.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره این مجموعه توضیح داد: کتاب‌های «دامیز» مجموعه‌ای از چکیده بهترین کتاب‌ها در موضوعات مختلف است که انتشارات وایلی در آمریکا آن را منتشر کرده و در تمام دنیا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . این مجموعه در ایران از سوی انتشارات «آوند دانش» که امتیاز ترجمه و انتشار این کتاب‌ها را در داخل کشور دارد، منتشر شده است.

زندگانی افزود: مجموعه «دامیز» درباره هر موضوعی که به زندگی مربوط می‌شود و در زندگی مورد نیاز است، کتاب منتشر کرده؛ من هم طبیعتا در این مجموعه گسترده دنبال کتاب‌های مرتبط با حرفه و روحیات خودم رفتم و چند کتاب از این مجموعه تهیه کردم. از آنجا که موضوع کتاب «تجسم خلاق» برایم جذابیت بیشتری داشت، ابتدا در حال خواندن این کتاب هستم.

وی خواندن مجموعه کتاب‌های «دامیز» را به همه علاقه‌مندان به مطالعه توصیه کرد و گفت: هر کس می‌تواند بنا به نیاز روحی خود از یک یا چند کتاب این مجموعه کاربردی استفاده و با تهیه این کتاب‌ها، نیاز مطالعاتی خود را تا پایان سال تأمین کند.

مجموعه کتاب‌های دامیز در ابتدای آخرین دهه‌ قرن بیستم، در ایالات متحده آمریکا، با هدف آشنایی عامه‌ مردم با مباحث مربوط به کامپیوتر به چاپ رسید. این کتاب‌ها به سبب نثر ساده و نتيجتاً فهم آسان مطالب به سرعت جایگاه ویژه‌ای در بازار آمریکا و اروپا پیدا کردند.

انتشار بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز نشان دهنده این نکته است که مردم برای کسب دانش درباره موضوعات مختلف، ابتدا سراغ کتاب‌های این مجموعه می‌روند. بسياری از کتاب‌های مجموعه‌ داميز به بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند.

مهم‌ترين توانايی اين مجموعه كمك به افرادی است كه توانسته‌اند «نمی‌توانم» خود را به كمك اين كتاب‌ها به «می‌توانم» تبديل كنند. متقاضيان اين مجموعه بارها از اين كتاب‌ها استفاده كرده‌اند تا مشكلات خود را حل كرده و يا در روند يادگيری آن سرعت ببخشند.

گستره موضوعات کتاب‌های دامیز در موضوعات تكنيكی و عمومی شامل كامپيوتر، كسب و کار، مشاغل، سرمايه‌گذاری، بازاريابی، فروش، آشپزی، تغذيه، سلامتی، تاريخ، سرگرمی، خانه، زبان، رياضی، موسيقی، والدين، مذهب، خودباوری، روابط اجتماعی، ورزش، تلویزيون، سينما، عكاسی، اينترنت، راهنمای سفر و ...

در ایران، برای نخستین بار، انتشارات آوند دانش حق انحصاری ترجمه و انتشار کتاب‌های دامیز را از انتشارات وايلی (صاحب امتياز داميز) خريداری كرده و ترجمه كتاب‌های متنوع در رشته‌های گوناگون را ارائه کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب «تجسم خلاق» به لینک زیر مراجعه کنید:
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها