دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
حضور «نعش کش» در بازار کتاب

محمدرضا گودرزی، نویسنده و منتقد، داستان بلند «نعش کش» را از سوی نشر چشمه و مجموعه داستان «تا آنجا که می توانی گاز بده» را نیز از نشر ثالث تا پاییز امسال به بازار کتاب می‌فرستد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گودرزی، دو کتاب برای داستان دوستان آماده کرده است. یکی از آنها که در اواخر پاییز به کتابفروشی‌ها می‌رسد، داستان بلندی است با نام «نعش کش».

گودرزی درباره موضوع داستان بلند «نعش کش» توضیح داد: این کتاب ماجرای یک مدرس داستان‌نویسی و نقد است که ماشین ندارد و خانواده او اصرار بر خرید یک ماشین دارند. این مدرس با خود می‌گوید، اکنون که قرار است ماشین بگیرم، پس یک ماشین خوب باید خریداری کنم. بنابراین تصمیم می گیرد یک بنز بخرد. او در یکی از کلاس‌های خود از دانشجویانش جویای بنز دست دوم فروشی می‌شود  و اتفاقا یک بنز ارزان پیدا می‌کند، ولی این بنز، نعش‌کش بهشت زهراست.

کتاب دیگر این داستان‌نویس با عنوان «تا آنجا که می‌توانی گاز بده» مجموعه داستانی است که از سوی نشر ثالث به چاپ خواهد رسید. 15 داستان کوتاه این کتاب در موضوعات و گونه‌های مختلفی مانند طنز و وحشت و اجتماعی و... نوشته شده‌اند زیرا گودرزی بر این اعتقاد است که مجموعه داستان کوتاه باید شامل داستان‌های متفاوتی باشد تا بالاخره چند داستان متناسب با سلایق مخاطب باشد.

 گودرزی، نویسنده و منتقد ادبی، تاکنون هشت مجموعه داستان به چاپ رسانده که از میان آثار او مجموعه «پشت حصیر» از برگزیدگان جایزه بنیاد گلشیری و منتقدان مطبوعات شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها