شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰
انسان و روابط فردی و اجتماعی او از دیدگاه قرآن / موسسه «دارالحدیث» سه کتاب جدیدش را رونمایی می‌کند

سه کتاب جدید موسسه علمی فرهنگی «دارالحدیث» در حوزه قرآن فردا یکشنبه 30 شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام احمد خاتمی، مولفان آثار و جمعی از استادان حوزه و دانشگاه رونمایی می‌شود.

مهدی عباسی مدیر روابط عمومی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: «روابط اجتماعی از نگاه قرآن» نوشته عبدالهادی مسعودی، «انسان در تراز قرآن» نوشته علی ‌راد و «قرآن، کتاب اخلاق» نوشته محمدتقی سبحانی‌نیا سه اثری است که فردا 30 شهریورماه رونمایی می‌شوند. 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری مراسم رونمایی برای این آثار، تجلیل از نویسندگان و نیز معرفی بیشتر این کتاب‌هاست، بنابراین هر یک از این آثار از نگاه مولفان در آیین رونمایی که فردا برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

وی در این میان «قرآن، کتاب اخلاق» نوشته محمدتقی سبحانی‌نیا را اثری مهم دانست و یادآور شد: در دیداری که اعضای موسسه با مقام معظم رهبری داشتند ایشان روی موضوع اخلاق کاربردی تاکید کردند و این کتاب نیز با همین رویکرد منتشر شد و قرار است جلد دوم آن نیز به‌زودی منتشر شود.

عباسی در پایان یادآور شد: مراسم رونمایی از سه اثر قرآنی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث فردا یکشنبه 30 شهریورماه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد خاتمی و مولفان آثار از ساعت 10 صبح در انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم به نشانی قم، خیابان جمهوری، کوچه دوم، فرعی اول سمت چپ برگزار می‌شود.

کتاب «روابط اجتماعی از نگاه قرآن» تالیف عبدالهادی مسعودی، عضو هیات علمی دانشگاه قرآن و حدیث با شمارگان هزار نسخه به قیمت هشت هزار و ۲۰۰ تومان، کتاب «انسان در تراز قرآن» اثر علی راد استاد یار دانشگاه تهران با شمارگان هزار نسخه به قیمت هشت هزار و ۲۰۰ تومان و کتاب «قرآن، کتاب اخلاق (۱)» اثر محمدتقی سبحانی‌نیا استادیار دانشگاه قرآن و حدیث در هزار نسخه به قیمت ۱۰ هزار تومان به همت انتشارات دارالحدیث چاپ و منتشر شده‌اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها