جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۰
تازه‌هایی از دارالکتب الاسلامیه/ از بحارالانوار تا اثری درباره امام حسین (ع)

مرتضی احمدآخوندی، مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه از انتشار چندین جلد از کتاب «بحار‌الانوار»، کتاب «جایگاه ارتداد و حکم آن در هندسه معرفتی انسان» و کتاب «امام حسین آن گونه که من دیدم» خبر داد.

احمدآخوندی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره جدیدترین آثار در دست انتشار این مرکز اظهار کرد: ترجمه جلدهایی از «بحار‌الانوار» از جدیدترین کارهای در دست این انتشارات است. در همین راستا امسال جلد ششم قدیم بحار‌الانوار که در واقع همان جلدهای 15 تا 22 دوره جدید است، منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این جلد هفتم و هشتم «بحار‌الانوار» نیز در حال ترجمه است و قصد داریم که جلدهای مرتبط به حضرت‌ امیرالمؤمنین (ع) را که خود شامل هشت جلد است چاپ کنیم. 

این ناشر از چاپ کتاب «جایگاه ارتداد و حکم آن در هندسه معرفتی انسان» خبر داد و افزود: این اثر نیز که به بررسی پارادوکس ارتداد و حکم آن با آزادی عقیده و بیان می‌پردازد توسط دکتر حیدر امانی‌فر نگاشته شده است.

وی تاکید کرد: موضوع این کتاب چالش‌برانگیز است و از این نظر یکی از آثار جذاب این انتشارات خواهد بود.

احمدآخوندی گفت: کتاب «امام حسین آن گونه که من دیدم» اثر ناصر الکرمی از استادان عرب‌زبان شهر اهواز با ترجمه سید محمد صالحی و مهدی مسلم از دیگر آثاری است که به‌زودی روانه بازار نشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها