شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
قدردانی از 11 پیشکسوت و 3 کارآفرین صنعت چاپ

کمیته انتخاب پیشکسوتان و کارآفرینان چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ با اعلام بیانه‌‌ای، پیشکسوتان این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در متن این بیانیه آمده است:

با تاییدات حضرت حق و با آگاهی از مسئولیت و اثرات انتخاب افراد پیشکسوت برای معرفی در مناسبت روز ملی صنعت چاپ، کمیته انتخاب که متشکل از پیشکسوتان صنعت چاپ کشور است، یکصد و شصت پیشکسوت در کل استان‌ها را، که الحق همه آن‌ بزرگواران اسوه گرانقدر کشورند، با توجه به پیشنهادهای دریافت شده از تشکل‌ها، صنوف، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های کشور و براساس دستورالعمل‌های ارسالی برگزیدند.

کمیته انتخاب پیشکسوتان عمیقا بر این باور است که اصل اخلاق در امر انتخاب رعایت شده است و حتی المقدور از پرداختن به حواشی و گزینش‌های سلیقه‌ای پرهیز شده است.

نخست، کمیته انتخاب با بررسی و مطالعه‌ همه جانبه شرح حال ارسالی پیشکسوتان و رعایت اصول اخلاقی، بر اساس شاخص‌های نحوه انتخاب، عزیزانی را معرفی کرده است. در مرحله بعد، ویژگی‌های شغلی، سابقه‌ فعالیت در این حوزه، سن و اخلاق، در نظر گرفته شده است. سرانجام، چهارده نفر از آن بزرگواران به یاد و یمن چهارده معصوم علیهم السلام، به مرحله‌ی نهایی گزینش رسیده‌اند.

امید است این انتخاب، جسم و جان جامعه‌ فرهنگی صنعت چاپ کشور را اعتلا، صفا و جلاء بخشد تا در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن جوانان کارآمد عرصه‌ صنعت و رسانه‌ چاپ باشیم و هر چه گسترده‌تر، در احیای فرهنگ اخلاقی تلاش کنیم و در جای جای کشور اسلامی‌مان از برکات و ثمرات آن بهره‌مند شویم.

                              رئیس کمیته انتخاب پیشکسوتان و کارآفرینان
                                                      حسین علی متین رضا

پیشکسوتان و کارآفرینان چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ

در این دروه از جشنواره صنعت چاپ با حضور دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از 11 پیشکسوت، 3 کارآفرین و یک کارشناس نمونه چاپ تجلیل و قدردانی شد.

سید جلال حسینی لاهیجی، حسن عامری شهرابی، حسن قاسمی، محسن مهدوی حاجی، منصور حاج آخوندیان، عباس لاری، موسی تجلی رانکوهی، محمدعلی بهمنی، عبدالکریم پرتو دزفولی، سید مسعود پیمان و سیروس کاشیگر به عنوان پیشکسوتان برگزیده چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ انتخاب شدند.

مهرداد گلستانیان، مصطفی ستاری‌فر، یدالله استاد آقا به ترتیب از استان‌های تهران، اصفهان و فارس نیز به عنوان کارآفرینان برتر این دوره از جشنواره قدردانی شدند.

همچنین در چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ، اکبر کاظمی حیدرلو، کارشناس چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان غربی به عنوان کارشناس نمونه چاپ و نشر در کشور شناخته شد.

چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ عصر امروز با حضور دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از پیشکسوتان عرصه چاپ در تالار وحدت برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها