شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
تخفیف 25 درصدی به مناسبت روز پزشک و روز داروسازی

انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب به مناسبت روز پزشک و روز داروساز، از یکم تا پنجم شهریورماه، 25 درصد تخفیف برای کتاب‌های خود درنظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب، از ناشران فعال در حوزه پزشکی و سلامت کشور، از امروز (شنبه یکم شهریورماه) به مناسبت روز پزشک تا پایان روز چهارشنبه (پنجم شهریورماه) که روز داروسازی نامگذاری شده، تمامی کتاب‌های خود را با 25 درصد تخفیف ویژه به فروش می‌رسانند.

این دو ناشر پیش از این نیز همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه، تمامی محصولات علمی و دانشگاهی خود را با تخفیف ویژه 22 درصدی ارائه کردند.

انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب همچنین یکشنبه یکم تیرماه نیز به افتخار شجاعت، غیرت و جنگندگی هوشمندانه فرزندان ایران در نبرد مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین، 26 درصد تخفیف برای محصولات خود در نظر گرفته بودند که این تخفیف شامل 16 درصد تخفیف دائمی و 10 درصد تخفیف ویژه همان روز بوده است. 

انتشارات تیمورزاده، ناشر تخصصی کتاب‌های حوزه پزشکی از سال 1375 فعاليت رسمی خود را در حوزه نشر علمی و دانشگاهی کشور آغاز كرد. از جمله افتخارات و موفقیت‌های کاری این مرکز نشر می‌توان به پرکارترین ناشر کشور از سال‌ 1375 تا 1388 اشاره کرد.

آثار انتشارات تیمورزاده بارها در جشنواره‌های کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، کتاب سال دانشجویی، کتاب برتر دانشگاهی، جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد و جایزه کتاب فصل، با ‌عنوان برگزیده معرفی و قدردانی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها