شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
پیام معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره کتابخوانی رضوی

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی نوشت: خوشا به حال دست اندرکاران جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام به ویژه نهضت کتابخوانی استان البرز که در این راه عاشقانه و صادقانه گام بر می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از واحد خبر و اطلاع‌رسانی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد نهضت کتابخوانی رضوی پیامی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

"السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
درود و سلام بر بضعة الرسول، حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام که آن روز با کاروانی خجسته وارد اقلیم پارسیان شدند. حضور این امام همام امروز در سراسر این سرزمین پرتو افکنده و طلیعه شمس الشموس همه جا را روشنی بخشیده است و چه زیبا فرموده‌اند: «خدا رحمت کند کسی که امر ما را احیا می‌کند.» و این کلام آن حضرت در حدیث «سلسلة‌الذهب» است که همچون کتیبه‌ای زیبا بر تارک تاریخ می‌درخشد. 

خوشا به حال دست اندرکاران جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام به‌ویژه نهضت کتابخوانی استان البرز که در این راه، عاشقانه و صادقانه گام برمی‌دارند و بی‌شک رحمت خداوند متعال بدرقه راهشان خواهد بود. امید دارم در راه ترویج معارف دینی و سیره اهل بیت در تمامی شئونات زندگی موفق و موید باشید." 

چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی، هشتم شهریورماه در استان البرز برگزار می‌شود. کتاب «حکمت‌های رضوی» نوشته حجت‌الاسلام محمدجواد مروجی طبسی با ترجمه عباس پورعبادی منبع این دوره از مسابقه کتابخوانی رضوی است که از سوی انتشارات «معروف» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها