شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات روایت فتح هک شد

شب گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات روایت فتح هدف هکرها قرار گرفت. مدیر این انتشارات، ایراد نرم‌افزاری را دلیل این مساله دانست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) شب گذشته، 31 مرداد 93، پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات «روایت فتح» هک شد. این اقدام از سوی گروهی موسوم به «آشیانه» صورت گرفت و دسترسی به خبرهای این پایگاه اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر نبود. در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

گروه یادشده هدف از این اقدام  خود را اعتراض به کشتار غزه اعلام کرده بود. دیشب، بر صفحه وبسایت انتشارات روایت فتح و نشر ساقی این عبارت انگلیسی درمیان نقشه و پرچم ایران به چشم می‌خورد: « stop kill people in Gaza »

حسن اعلایی، مدیر انتشارات روایت فتح، در گفت‌و گو با ایبنا، با ابراز بی‌اطلاعی از عواملی که این وبسایت را هک کرده بودند، ایراد نرم‌افزاری را دلیل این مساله دانست و تاکید کرد: مسئولان بخش آی‌تی این انتشارات در حال برطرف کردن کامل این مشکل هستند و دلایل اصلی بروز آن متعاقباً به ایبنا اطلاع داده خواهد شد.

‌انتشارات روايت فتح به صورت رسمي در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد و با هدف ترویج و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس به خلق آثاری در قالب کتاب اقدام کرد. اين مؤسسه انتشاراتي تا کنون حدود300 عنوان كتاب چاپ اول با بيش از 750 نوبت كتاب به انتشار رسانده است. 

هم‌اکنون این نشر به ناشری اثرگذار و مطرح در حوزه‌ کتاب دفاع مقدس تبدیل شده است و کسب جوایز متعدد در هر سال گواهی بر این مدعاست. این انتشارت پس از چندی حوزه‌ کاری خود را گسترش داده و علاوه بر بسط کیفی و کمّی کتاب‌های حوزه‌ دفاع مقدس، وارد عرصه‌های انقلاب اسلامي و بین‌الملل اسلام شده است. 

‌نشر ساقی که در کنار انتشارات روایت فتح به عنوان يكي از زير مجموعه‌هاي موسسه انتشاراتي روايت به چاپ کتاب می‌پردازد، هم‌اکنون یکی از ناشران مطرح در حوزه‌ چاپ کتاب‌های سینمایی، با نگاهی ویژه به آموزش مستندسازی است. دیگر حوزه‌های کاری این انتشارات دربرگیرنده موضوعاتی نظیر هنر، سیاست، رسانه، فرهنگ و فلسفه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها