یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
اتحادکتابفروشی «بارنز‌اندنوبل» با گوگل برای تحویل «همان روز» خریدکتاب

در رقابت با آمازون، طرح ارسال کتاب در همان روز خرید، توسط فروشگاه«بارنزاندنوبل» با مشارکت گوگل راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)‌انتشارات بارنز‌اندنوبل برای فروش آنلاین کتاب‌های خود در همکاری با گوگل سرویس تحویل رایگان در همان روز خرید، راه‌اندازی کرد.

کتاب‌های خریداری‌شده در چند منطقه آمریکا ازجمله منهتن نیویورک، لس‌آنجلس و سانفرانسیسکو به‌صورت رایگان به مشتری‌ها تحویل داده می‌شود.

در سرویس ارسال گوگل موسوم به Shopping Express که با همکاری بعضی از شرکت‌های تولیدکننده صورت می‌گیرد کالاها در همان روز سفارش به مشتری‌ها تحویل داده شده که حالا این سیستم برای مشتری‌های کتاب انتشارات بارنز‌اندنوبل در نظر گرفته‌شده است.

طبق طرح اولیه قرار است تحویل کتاب‌ها برای مشتری‌ها در شش ماه اول رایگان و بعدازآن برای هر مورد سفارش 4.99 دلار برای حمل‌ونقل از مشتری‌ها دریافت شود. این در حالی است که تحویل همان روز کتاب در سایت آمازون برای مشتری‌های این سایت بیشتر از 5دلار در هر تحویل و حدود 99.99 دلار به‌صورت سالیانه هزینه دارد.

در طرح اولیه اعلام‌شده از سوی کتابفروشی زنجیره‌ای بارنز‌اندنوبل بعضی از فروشگاه‌های این کمپانی قرار است در این طرح شرکت کنند. گوگل در این میان سفارش‌ها را جمع‌آوری کرده و به محل‌های تعیین‌شده تحویل می‌دهد. در حال حاضر تا 163هزار جلد کتاب در این فروشگاه‌ها وجود دارد که آماده تحویل به مشتری‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها