شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
عرضه کتاب در «شبی در کهکشان» با 40 درصد تخفیف

امیر سرتیپ گلفام از برپایی نمایشگاه کتابی از حوزه‌های پنجگانه ارتش در حاشیه همایش «شبی در کهکشان» با ارایه 40 درصد تخفیف در بوستان ولایت تهران خبر داد.

امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: همایشی با عنوان «شبی در کهکشان؛ بازتابی از تاریخ بشریت تا دوران معاصر» با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های این همایش توضیح داد: در این همایش که از 23 تیرماه 93 و به مدت یک ماه در بوستان ولایت تهران برگزار می‌شود، هر شب به شیوه نمایش زنده، مردم را با تاریخ بشریت، یعنی از زمان حضرت آدم(ص) تا پیروزی انقلاب اسلامی و تکامل خواسته‌ها و نیازهای بشری در این ادوار آشنا می‌کنیم.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران از برپایی نمایشگاه کتاب در حاشیه این همایش به عنوان بخشی از همکاری ارتش در این همایش یاد کرد و در این‌باره افزود: حدود 350 عنوان کتاب که به کوشش ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های پنج‌گانه زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و هوانیروز تهیه شده‌اند با تخفیف 40 درصد عرضه خواهند شد.

به گفته امیر سرتیپ گلفام، بازوی مشت آهنین، 20 سال تنهایی، در انتهای افق، قهرمان پدافند، از یاد رفته و باغ اسدالله خان عنوان برخی از کتاب‌هایی‌اند که در این نمایشگاه ارایه می‌شوند.

بوستان ولایت تهران در جنوب بزرگراه نواب صفوی واقع است و این برنامه از ساعت 18 برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها