شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
زندگی‌نامه دومین گلزن تاریخ رئال مادرید در راه است

هاوکی هفته های گذشته برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای نوشتن و تکمیل این کتاب در آرژانتین و کلمبیا به سر برده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از بوک‌سلر، انتشارات ایبوری بعد از مرگ «آلفردو دی استفانو» بازیکن اسطوره ای تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه رئال مادرید در هفتم جولای بیوگرافی وی را منتشر می‌کند.

«اندرو گودفیلو» معاون این انتشارات با اعلام این خبر گفت: حق جهانی انتشار بیوگرافی «دی استفانو» را از «ایان هاوکی» و «دیوید لاکستون» خریداری کرده ایم. وی افزود: هاوکی هفته‌های اخیر برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای نوشتن و تکمیل این کتاب در آرژانتین و کلمبیا تحقیق کرده است.

دی استفانو از سالهای 1950 توانست همراه باشگاه رئال مادرید پنج جام باشگاهی اروپا را کسب کند و این کتاب با اشاره به زندگی استفانو در طول این سال‌ها است که برای اولین بار به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

هاوکی رابطه خوبی با استفانو داشت و در کتاب قبلی‌اش نیز با عنوان «پاهای سوسمار» توانست در سال 2010 جایزه بهترین کتاب ورزشی سال در بریتانیا را کسب کند. وی سال‌ها در اسپانیا به عنوان خبرنگار ورزشی برای روزنامه تایمز انگلیس کار کرده است.

آلفردو استفانو دی استفانو لائوله / Alfredo Stéfano di Stéfano Laulhé زاده ۴ ژوئیه ۱۹۲۶ - درگذشه ۷ ژوئیه ۲۰۱۴، بازیکن و مربی سابق فوتبال آرژانتینی-اسپانیایی است. وی به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال، شناخته می‌شود.

وی پس از رائول که با ۳۰۷ گل بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید است در جایگاه دوم قرار دارد.این مهاجم به همراه باشگاه رئال مادرید و در فاصله سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۰ پنج بار پیاپی قهرمان اروپا شد و در همه فینال‌ها گلزنی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها