شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
درخواست یک مامان تازه به‌دلیل خودداری از مغازه‌بازی!

کتاب «من یک مامان تازه می‌خواهم!» نوشته بریگیته راپ با ترجمه گیتا رسولی از سوی واحد کودک انتشارات زعفران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب «من یک مامان تازه می‌خواهم!» با تصویرگری مانوئلا اُلتن به‌همراه نقاشی‌های زیبا، دنیای شیرین یک دختر بچه‌ را برای کودکان گروه سنی «الف و ب» به تصویر می‌کشد. این کتاب با بررسی روابط خانوادگی، قدرت تخیل و خیال‌پردازی را در کودکان تقویت می‌کند.

«من یک مامان تازه می‌خواهم!» ماجرای دختربچه بازیگوشی را بیان می‌کند که علاقه بسیار زیادی به بازی دارد و چون پدر، مادر، خواهر و برادرش فرصت زیادی برای بازی با او ندارند تصمیم می‌گیرد برای خودش یک خانواده تازه پیدا کند ولی کم‌کم دلش برای خانواده قبلی‌اش تنگ می‌شود...

در پشت جلد این کتاب نوشته شده است: «مامانم نمی‌خواهد با من مغازه بازی کند. اما من کلی دلم را برای این بازی صابون زده بودم! خیلی عصبانی شدم و داد زدم: پس من هم می‌روم یک مامان دیگر پیدا می‌کنم! بابا، خواهر و برادرم هم هیچ موقع برای بازی با من وقت ندارند. من هم رفتم یک خانواده تازه پیدا کردم...»

در بخشی از کتاب «من یک مامان تازه می‌خواهم!» می‌خوانیم: «سرکوچه‌مان یک قنادی هست که نان و شیرینی می‌پزد. پسر صاحب مغازه دلش می‌خواهد وقتی بزرگ شد مثل بابایش قناد بشود. آخرین بار که رفته بودم از آنجا نان بخرم خودش این راز را به من گفت. او را آوردم تا برادرم باشد. برادر تازه‌ام محشر است. با من یک عالم کیک شنی قشنگ می‌پزد. حتی دوست‌هایش را هم برای خوردن کیک دعوت می‌کند. آن‌ها خیلی گرسنه‌اند و ما مجبوریم برایشان یک عالم کیک شنی بپزیم...»

واحد کودک انتشارات زعفران کتاب «من یک مامان تازه می‌خواهم!» را در قالب 28 صفحه با شمارگان دو هزار و 500 نسخه به قیمت 55 هزار ریال منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها