یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
چهارمين دوره مسابقه داستان‌نویسی و شعر شازده کوچولو برگزار مي شود

چهارمین دوره مسابقه داستان نویسی شازده کوچولو در دو بخش داستان کوتاه و شعر برای کودکان ونوجوانان برگزار می شود.

مریم سیستانی بنیانگذار و دبیر جشنواره مستقل داستان نویسی شازده کوچولو درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره این مسابقه گفت: امسال نیز جشنواره شازده کوچولو مانند سال‌های گذشته در اولين روز از ماه مهر برگزار می‌شود، البته با این تفاوت که امسال بخش شعر کودکان نیز به بخش داستانی آن اضافه شده و کودکان ونوجوانان زیر 15 سال می‌توانند آثار خود را با موضوعات آزاد در قالب داستان کوتاه و یا شعر به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.

وی یادآور شد: آثار داستانی ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید از یک تا 10 صفحه و در بخش شعر نیز یک قطعه شعر شامل حداكثر 6 بیت باشد. 

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 15 شهریور93 به ایمیل دبیرخانه جشنواره با آدرس Princeprize2011@gmail.com ارسال كرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09332897432 تماس بگیرند.

لازم به یادآوری است که شرکت کنندگان در این مسابقه باید حتما نام ونام خانوادگی، سن، محل سکونت، شماره تماس و آدرس دقیق محل سکونت خود را زیر اثر ارسالی درج كنند.

جوایز این دوره از مسابقه به قرار زیر است:
نفر اول:تندیس مسابقه به همراه دیپلم افتخار و مبلغ نقدی و بسته فرهنگی کتاب
نفر دوم تا پنجم: دیپلم افتخار و بسته فرهنگی کتاب
در مرحله نهایی 5 نفر دربخش داستان و 5 نفر در بخش شعر معرفی خواهند شد.

مسابقه داستان نویسی شازده کوچولو هشتم تیرماه هرسال برابر با 29 ژوئن، سالروز تولد آنتوان دو سنت اگزوپری خالق کتاب شازده کوچولو فراخوان خود را منتشر و در اولين روز مهرماه هم برگزيدگانش را اعلام مي كند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها