دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
چاپ چهارم دانستنی های مصور کودکان از راه رسید

«دانستنی های مصور کودکان» به قلم جین الیوت و کالین کینگ با ترجمه گیتا حجتی از سری کتاب‌های دایره‌المعارف ادبیات نوجوانان است که توسط انتشارات پیام آزادی برای چهارمین‌بار به چاپ رسيده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) سیاره ما، حیات طبیعی، مردم، علوم پیرامون ما و تاریخ، عناوین فصل هاي این كتاب هستند. نویسندگان اين كتاب سعی كرده اند برای انتقال مفاهیم علمی و با به کارگیری زبانی ساده و روان،به جاي متن بیشتر از عنصر تصویر بهره ببرند.

تمام صفحات کتاب، سرشار از عکس‌های رنگی است که در اطراف اغلب آن‌ها جمله‌ها‌ی توضیحی به صورت گام به گام به چشم می خورد كه به درک سریع‌تر و لذت بیشتر خواننده می‌افزاید. در تمام صفحه‌هاي تاب با تعداد زیادی از عنوان‌های فرعی مواجه می‌شویم که به طور طبیعی مرتبط با عنوان اصلی همان صفحه هستند.

از  ویژگی‌های «دانستنی های مصور کودکان» این است که یافتن عنوان‌ها یا نکته‌های مورد علاقه کودک ونوجوان در آن، امری بسیار ساده به نظر می آید چرا که تیتر درشت عنوان‌های اصلی معرفی شده در ابتدای هر صفحه، کودک ونوجوان را با مطالب طرح شده در همان صفحه به خوبی آشنا می كند.

دربخشي از اين كتاب مي خوانيم: «بسياري از مردم چين در خانه هاي قايقي با سقف حصيري به نام سامپان آشپزي، استراحت و زندگي مي كنند. آن ها همچنين به نگه داري جوجه و پرورش سبزي ها روي قايق مي پردازند...»

کتاب «دانستني هاي مصور كودكان» در چاپ چهارم با شمارگان چهار هزار نسخه و بهای هشت هزار و 500 تومان ازسوي انتشارات پيام آزادي عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها