چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
قزلی: شاید برای شعر و داستان بنیاد، معاونی انتخاب نکنم

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی با بیان‌ این‌که هنوز گزینه‌‌ای برای معاونت‌های شعر و داستان این نهاد مطرح نشده‌اند، عنوان کرد شاید اصلاً‌ کسی برای چنین معاونت‌ هایی در بنیاد منصوب نشوند.

مهدی قزلی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: اغلب مباحثی که درباره محل ساختمان جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان مطرح می‌شود، در حد گمانه‌زنی است و خود من هم بعضاً از آن‌ها بی‌اطلاعم. ضمن این‌که قرار نیست شهرداری ساختمانی به بنیاد بدهد بلکه ما با مساعدت شهرداری تهران در تکاپوی یافتن مکانی مناسب و درخور شان و اعتبار شعر و داستان برای این بنیادیم. 

وی درباره انتخاب معاون شعر و داستان بنیاد اظهار کرد: هنوز که نام کسی برای این معاونت‌ها اعلام نشده است. اصلا شاید سمتی به عنوان معاون شعر و معاون داستان در بنیاد نداشته باشیم و افرادی که مسوولیت این دو بخش بنیاد را بر عهده می‌گیرند،‌ امکان دارد متولی بخش شعر و داستان باشند! 

قزلی افزود: من از افکار عمومی و رسانه‌ها یک هفته تا 10 روز فرصت خواستم و در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد هم روی این نکته تاکید کردم. انشاالله به زودی  یک نشست رسانه‌ای برگزار می‌‌کنیم و آن‌وقت درباره برنامه‌های بنیاد صحبت خواهیم کرد. 

مهدی قزلی، هفته گذشته طی مراسمی به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان معرفی و جانشین محمد حسنی شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها