سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰
تغییر قالب‌های مکتوب به دیجیتال در جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی

بنابر اعلام دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی، تغییر قالب‌های مکتوب به قالب‌های دیجیتال از برنامه‌‌های این دوره از جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی، فراخوان این جشنواره، 19 آذرماه 92 همزمان با میلاد حضرت موسی‌‌بن جعفر (ع)، اعلام عمومی و جلسات متعددی پیرامون این جشنواره و مراحل برگزاری آن برپا شده است. بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، برای گسترش فرهنگ رضوی، هدف از برگزاری این جشنواره را، تجمیع و نشر زندگی امام رضا (ع) در سطح شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، اعلام کرده است.

جشنواره بین‌المللی رضوی،‌ همه آثار غیر فارسی داخلی یا خارجی را در داوری نهایی قرار می‌دهد که جایزه نفر نخست یک‌هزار دلار،‌ نفر دوم 750 دلار و نفر سوم 500 دلار تعیین شده است. 800 جایزه نقدی و غیر نقدی دیگر نیز برای برندگان داخلی اختصاص داده شده است.

علاوه بر بحث فنی وبلاگ‌ها، طراحی و گرافیک وبلاگ‌ها نیز در داوری آثار مدنظر قرار می‌گیرند و به لحاظ محتوایی نیز ارزش مطالب ارایه شده سنجیده می‌شود و بنابراین وبلاگ‌های برگزیده دوره قبل می‌توانند به شرط تغییر و تحول 50 درصدی، اجازه حضور در این دوره را داشته باشند.

اختتامیه نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی، همزمان با دهه کرامت در فاصله زمانی پنجم تا پانزدهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها