جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
فرهنگ دو جلدی دایره المعارف عکاسی «لایک» شد

انتشارات حرفه هنرمند یکی از غرفه‎هایی است که همه عناوین کتاب‌های منتشر شده‌اش هنری است و 20 عنوان از کتاب‌ها در غرفه بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب موجود است.

به گزارش خبرنگار رسانه و هنر خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این انتشارات بیش از 100 عنوان کتاب با موضوعات هنرهای تجسمی ، عکاسی و دیگر حوزه‌های هنری منتشر کرده است. متصدی فروش انتشارات در مورد عناوین ارائه شده درغرفه گفت: به دلیل این‌که همه عنوان‌های کتاب در غرفه هنری است بیشتر مخاطبان ما قشر هنرمند،جوانان،دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها هستند اما در کنار مخاطبان خاص هنر، مردم عادی هم مراجعه می کنند و خواستار کتاب‌های هنری هستند.

بیشترین مراجعه کنندگان از فرهنگ دو جلدی دایره المعارف عکاسی با نام «فرهنگ عکاسان جهان» نوشته تورج حمیدیان و شهریار توکلی و دو کتاب شعر و عکس با عنوان «چیزی تو کشو نیستب و «تو مشغول مردن ات بودی» که برگزیده شعرها و عکس‌های جهان است استقبال کرده اند و کتاب «قمر در عقرب» نوشته شرمین نادری در مورد زمان قاجار نیز پرفروش بوده است.

مسوول غرفه این انتشاراتی، اطلاع رسانی نمایشگاه را یکی از مشکلات مهم عنوان کرد و گفت: در نمایشگاهی به این وسعت فقط دو غرفه اطلاع رسانی تعریف شده اما نمایشگاهی با این وسعت نیاز به بیش از 20 غرفه دارد و به دلیل قرارگرفتن غرفه ما در اول راهرو بیشتر مراجعه کنندگان از ما نشانی می پرسند و ما نمی‌دانیم در شلوغی غرفه مراقب کتاب‌ها و فروش آنها باشیم یا به بازدید کنندگان پاسخ بدهیم.

عمرانی تاکید کرد: البته برخی بازدید کنندگان با فرهنگ خرید آشنا نیستند و خرید کتاب را مانند خرید لباس می‌دانند و با وجود تخفیفی که همه ناشران در نمایشگاه در نظر گرفته اند باز هم تخفیف می‌خواهند و بر گرفتن تخفیف اصرار می‌کنند.-

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها