دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
استقبال از داستان آدمکش سيا/جدول پرفروش​هاي آمریکا در هفته​اي که گذشت

هفته آخر آوریل کتابهای داستانی نسبت به کتابهای غیر داستانی کمتر فروختند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پابلیشرز ویکلی، سومین کتاب دیوید بالداشی با عنوان «هدف» در بین کتابهای داستانی رتبه اول و در جدول پرفروش های آمریکا رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

این کتاب داستان آدمکش وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا، سیا را روایت می کند که از سوی رئیس جمهور به ماموریتی فرستاده می شود. رمان اول باداشی «قدرت مطلق» نام داشت که در سال 1996 نوشته شد و فیلمی با بازی و کارگردانی کلینت ایستوود از روی آن ساخته شد.

رمان بعدی وی با عنوان «موفق باشی» در سال 2000 میلادی روانه بازار شد. این نویسنده در مجموع 27 رمان نوشته که در 80 کشور جهان به 45 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. تاکنون بیش از 110 میلیون نسخه از کتابهای این نویسنده فروش رفته است.

رمان عاشقانه «پلی به بهشت» فرانسین ریورز نیز در بین کتابهای داستان رتبه ششم را کسب کرد ولی در بین کتابهای پرفروش هفته گذشته آمریکا نتوانست در بین 10 کتاب برتر قرار بگیرد. این کتاب داستان عاشقانه سالهای 1950 هالیوود را روایت می کند.

کتاب "توماس پیکتی" اقتصاددان فرانسوی بنام "سرمایه در قرن 21" رتبه 37 را داشت ولی  توانست به رتبه هفتم کتابهای غیر داستانی دست پیدا کند. لیست کامل ده کتاب برتر هفته گذشته آمریکا را با جزئیات در زیر مشاهده کنید:
برای دیدن جدول اینجا را کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها