دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
غرفه‌ها آماده تحویل به ناشران است

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب، با اعلام آماده تحویل شدن غرفه‌ها به ناشران، گفت: ناشران تا ظهر هشتم اردیبهشت مهلت دارند غرفه‌هایشان را بچیندند و آماده کنند.

حسین صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره‌ پیشرفت اجرایی نمایشگاه و آماده شدن غرفه‌ها گفت: ما از همین امروز یعنی سی و یکم فروردین ماه آمادگی تحویل غرفه‌ها به ناشران بخش‌های مختلف داریم. ناشران با حضور در محل مصلی با هماهنگی تشکیلات مربوط به نشر می‌توانند غرفه‌هایشان را تحویل بگیرند. وی افزود: ناشران تا ظهر هشتم اردیبهشت برای تحویل غرفه و چیدن کتاب‌هایشان فرصت دارند و ناشرانی که در این موعد اقدام نکنند برای حضور در نمایشگاه به مشکل بر می خورند.

وی همچنین درباره فعالیت‌های صورت گرفته برای تهویه شبستان هم گفت: ما در حال هماهنگی با فرمانداری تهران هستیم تا سوخت، مربوط به تهویه شبستان را تهیه کنیم که در روز های نمایشگاه فضای بهتری برای مراجعه کنندگان فراهم شود. از آن‌جایی که امکان نصب تهویه برای غرفه‌های داخل محوطه نبود، ما سعی کردیم طوری آنها را طراحی و اجرا کنیم که در غرفه‌های محوطه بیشتر هوا جریان داشته باشد.

او توضیح داد: همچنین برای حفاظت غرفه‌ها و کتاب‌های مستقر در محوطه از احتمال نزول باران نیز، از پیمان‌کاران خواستیم استاندارد‌های نمایشگاهی را رعایت کرده و از چادر‌های مقاوم با کیفیت در برابر شرایط جوی نامساعد در ساختن غرفه‌ها استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها